Sani contra audiente, noul slogan Sport.ro

Bogdan Chirea
3
Dupa ce in urma cu aproape un an ProTV ne prezenta vremea sexy pe site-ul propriu, promovand in acelasi timp campania "Tu stii ce mai face copilul tau", iata ca o noua minte sclipitoare din curtea MediaPro a venit cu ideea de a transpune tot scenariul si pe sticla.

Astfel in vreme de criza, Sport.ro mizeaza pe "obsedatii sexuali" sau mai bine zis pe barbatii care doresc sa isi clateasca ochii cu putin nud. Astfel in fiecare vineri, Sport.ro va difuza emisiunea "Goluri si goale" in care cate doua fete vor prezenta stiri sportive... ma scuzati mondenitati sportive (n.a. adica acelasi lucru care il vedem si acum la Pro sau Antena 1), ajungand topless pana la finalul emisiunii, ce va dura 30 de minute.

Parasutele... ma scuzati, dansatoarele, vor da intalnire microbistilor, care au chef de putina "miscare", in fiecare vineri de la ora 23.00.

Fetele mai spun ca s-au antrenat intens pentru a invata sa dea din gura si mai apoi sa se dezbrace de tot. Ele "spera ca lumea să primească cum trebuie ştirile prezentate de noi, să nu aibă idei preconcepute şi să savureze fiecare moment până la final".

Ramane de vazut daca Sport.ro va avea succes cu aceasta gaselnita sau daca emisiunea va fi digerata de CNA.
Categorii

Trimiteți un comentariu

3Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!