Schimbari majore la DolceSport

Bogdan Chirea
0

Dupa preluarea de acum ceva ani a pachetului majoritar de actiuni de catre Telekom, postul DolceSport a fost singurul care a pastrat vechea denumire a operatorului de televiziune prin satelit.

La aceea vreme reprezentantii postului declarau ca DolceSport este deja un brand si nu este indicata schimbarea denumirii canalului doar pentru ca s-a schimbat proprietarul.

Iata ca la doar doi ani distanta conducerea postului s-a razgandit si urmeaza sa schimbe denumirea canalului de sport detinut de Telekom.

Astfel Dolce Sport, televiziune deţinută de compania Telekom România, va deveni Telekom Sport şi va avea o nouă identitate vizuală. În acest sens au fost demarate procedurile legale pentru aprobarea procesului de rebranding, după cum a anunţat Vlad Enăchescu, directorul general al Dolce Sport,

DolceSport a fost lansat in Romania in urma cu sapte ani si de-alungul timpului a ajuns sa detina numai putin de 6 licente de emisie din partea CNA. Spre deosebire de principalul competitor (DigiSport), Telekom ofera canalele sale de televiziune si altor operatori de servicii de televiziune prin cablu pentru care a creeat DolceSport 5 si 6, care au program identic cu primele doua canale dar de pe care lipsesc competitiile exclusive UEFA Champions League sau Europa League.




„În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piaţa TV din România cu dorinţa de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiţii sportive. Şi am reuşit sa facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor cele mai importante competiţii sportive ale lumii şi un suport editorial cu ştiri şi producţii proprii bine documentate, susţinute de o echipă de calitate. Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom“, declară Enăchescu.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!