Muzica clasica in locatii neconventionale din toata tara

Bogdan Chirea
0


Postul public de radio din Romania anunta un proiect inedit prin care propune ascultarea de muzică clasică in mall sau hipermarket.

Din octombrie 2010, în fiecare zi a lunilor martie și octombrie, Radio România Muzical propune înregistrări cu celebre lucrări din muzica cultă în spații neconvenționale - hipermarketuri, mall-uri,  librării, muzee, sedii de firme.

Partenerii proiectului sunt nume importante din retailul și business-ul românesc,  care au susținut inițiativa cu entuziasm, observând impactul pozitiv pe care campania o are și asupra propriilor angajați, și asupra clienților lor din întreaga țară: Carrefour România, Cora România, Mega Image, Mobexpert, Dedeman, Leroy Merlin, Librăriile Humanitas, Castelul Bran, CRH România, Iulius Mall din Iași, Timișoara, Cluj și Suceava, Mood Media, Palas Mall Iaşi, ParkLake Shopping Center și Băneasa Shopping City din București, PwC România, Vivo Pitești și Baia Mare, Arena Mall din Bacău, Hello Shopping Park din Bacău.

O altă latură a proiectului se derulează în școlile românești, “Ascultă 5 minute de muzică clasică” fiind un program național la care, în ultimul an școlar, 2019-2020, au participat peste 230.000 elevi din întreaga țară.

Ambasador al proiectului “Ascultă 5 minute de muzică clasică” este celebrul violonist Alexandru Tomescu, protagonist al recitalului Beethoven(Tom)escu ce va avea loc pe 21 martie la ParkLake Shopping Center din București. Celebrând ziua Radio România Muzical și proiectul “Ascultă 5 minute de muzică clasică”, Alexandru Tomescu interpretează lucrări celebre de Ludwig van Beethoven, compozitor aniversat în 2020 la 250 ani de la naștere, alături de pianistul spaniol Josu de Solaun.

Unul dintre principalele proiecte educative și culturale ale corporației publice Radio România, inițiat și organizat de  Radio România Muzical, "Ascultă 5 minute de muzică clasică" își propune să apropie publicul larg de muzica clasică prin audiția propriu-zisă, atât în spații neconvenționale și aglomerate, cât și în școlile românești, la orele de muzică. Campania a pornit în octombrie 2010, cu audiții în spațiile publice de tipul hipermarketurilor, mall-urilor, librăriilor și muzeelor și de atunci s-a derulat bianual, pe parcursul lunilor martie și octombrie.

Radio România Muzical, unicul post de radio românesc dedicat muzicii clasice, poate fi ascultat în FM (97.6 și 104.8)

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!