OPPO sărbătorește revenirea tenisului la o nouă ediție Roland Garros, care a început pe 30 mai. Turneul de anul acesta marchează al treilea an succesiv în care OPPO este partener principal, fiind prima companie producătoare de smartphone-uri, din istoria Grand Slam-urilor care a devenit partenerul principalelor competiții din lumea tenisului.
Turneul nu reprezintă doar revenirea celor mai renumiți jucători de tenis la Paris, ci și reunirea cu fanii tenisului pe faimoasele terenuri. Pentru a sărbători prezența spectatorilor din jurul terenurilor de zgură, OPPO lansează campania „Play with Heart!”
Noua campanie lansată la Roland-Garros va încuraja fanii să aducă un omagiu sportului lor favorit și să își împărtășească pasiunea pentru tenis cu fotografii și content unic pe toate rețelele sociale. Campania reunește influenceri și creatori de conținut din întreaga lume care vor împărtăși pasiunea pentru tenis în moduri cât mai creative.
„Dragostea pentru tenis vine din suflet și ne dorim ca adevărații fani ai tenisului să își împărtășească dragostea pentru acest joc”, a declarat Gregor Almassy, Overseas CMO OPPO a declarat că „2020 a fost un an neobișnuit și frustrant pentru toată lumea, în special pentru iubitorii de tenis, de aceea lansăm campania „Play With Heart!”. “Ne dorim să revitalizăm pasiunea fanilor care simt cu adevărat bucuria și emoția celor mai vibrante momente în tenis, precum victoria, și să oferim și mai multe experiențe față de anii trecuți astfel încât spectatorii să aibă ocazia să celebreze cu adevărat reîntoarcerea Grand Slam-urilor de tenis la Roland-Garros cu fani din toată lumea”.
„Suntem extrem de mândri de relația noastră cu OPPO și apreciem sprijinul lor neîncetat în momente dificile cum a fost anul trecut. La fel ca în anii precedenți, pasiunea și inovația stau la baza parteneriatului nostru, iar campania „Play With Heart!” a fost construită din dorința de a aduce împreună fanii tenisului și a le da ocazia să-și să împărtășească pasiunea pentru sportul pe care îl iubim cu toții”, a adăugat Gilles Moretton, Președintele Federației Franceze de Tenis.
Campania lansată de OPPO, „Play With Heart!” va consta în multiple activități în întreaga lume. Una dintre acestea este „Wall of Heart”, care a introdus pereți decorativi pictați/desenați în Paris și Londra cu scopul de a motiva tinerii să joace tenis.
„Sunt încântat că pot continua parteneriatul cu OPPO și sunt foarte recunoscător pentru tot efortul depus pentru a promova tenisul”, a declarat Gael Monfils, numărul 15 mondial la tenis și reprezentant al brandului OPPO. „Sunt mândru că fac parte din campania „Play With Heart!”, care cred că va oferi generației următoare de jucători și fani ai tenisului un motiv în plus pentru care să fie bucuroși anul acesta.”
Campania Play With Heart! susține angajamentul pe termen lung OPPO de a promova sportul, respectiv, tenisul. Parteneriatele cu Roland-Garros și Wimbledon fac parte din misiunea OPPO de a se conecta cu următoarele generații de fani – întărind pasiunea lor pentru tenis cu momente intense din teren.
Comentariul va fi postat dupa aprobare