Capitala României este un pol de interes pentru trusturile media care dețin frecvente FM si cărora le place sa se joace cu ele. RCS-RDS, unul din cele mai puternice grupuri media de la noi deține in București frecventa 103,8 FM pe care a decis sa o folosească pentru a lansa Digi 24 FM.
Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat, in mod inexplicabil, solicitarea companiei de a înlocui postul de radio Chill FM in Digi 24 FM, post ce se auzea in FM in București.
Dupa cum îi spune si numele Chill FM aborda in format mai puțin popular, muzica de relaxare ce se aude de regula in cafenele sau Beach-baruri. Postul de radio Chill Fm a înlocuit postul de radio Music FM pe data de 1 Noiembrie 2018.
Postul de radio emite exclusiv in București pe frecventa 103,8 FM si preia integral partea audio a televiziunii de știri Digi 24. Canalul a fost introdus si in grilele digitale prin cablu ale RCS-RDS din tara. In loc de reclamele de la tv, postul de radio difuzează promo-uri. Dacă vreți, Digi 24 FM este streamul audio al transmisiunii LIVE de pe pagina de internet a postului de știri Digi 24 care a eliminat calupurile publicitare si le-a înlocuit cu promo-uri.
Mișcarea este una de neînțeles in condițiile in care RCS-RDS deține rețeaua națională de posturi de radio Digi FM, care este ascultata zilnic de aproape 1 milion de români, după cum anunța reprezentanții companiei. Postul de radio este promovat ca fiind mai degraba un post de știri și informații, cu jurnale de știri din 30 în 30 de minute și emisiuni informative.
Întrebați de reprezentanții CNA dacă nu cumva oamenii vor confunda cele două posturi de radio, reprezentantii postului au spus:
Vera Scrieru (reprezentant Digi24) a spus: „Nu credem că se vor confunda (n.a Digi FM cu Digi24), pentru că Digi FM are un profil bine definit în piaţă şi are o producţie 100% proprie. Acest nou post de radio va transmite integral conţinutul editorial al canalului DIGI 24 şi ne-am gândit că publicul nostru este foarte mobil, oamenii circulă cu maşina de dimineaţă până seara şi credem că e o formă de a da o valoare în plus conţinutului pe care îl avem pe tv, atrăgând şi public care se află în mai multe ore din zi la volan.”
Chill FM se poate asculta in continuare pe site-ul dedicat, exclusiv online.
Comentariul va fi postat dupa aprobare