Megasuccesul Netflix Squid Game (trd. Jocul Calamarului) va genera o valoare echivalentă cu 900 de milioane de dolari pentru serviciul de video-on-demand, conform cifrelor interne.
Bloomberg a declarat că Netflix diferă de studiourile TV tradiționale, deoarece generează vânzări nu pe titluri specifice, ci pe catalogul său în ansamblu. Construiește date pe baza a ceea ce urmăresc clienții săi și folosește cifrele pentru a stabili valoarea pe care o creează serialele, emisiunile sau filmele individuale.
Squid Game, o dramă coreeană în care personajele pline de datorii intră într-un joc mortal pentru a-și restabili finanțele, se remarcă deoarece costul său scăzut de achiziție este recompensat de mai multe ori.
Potrivit Bloomberg, serrialul a costat doar 2,4 milioane de dolari pe episod și 21,4 milioane de dolari pentru seria în ansamblu. Din Squid Game se obține valoarea de impact de 891,1 milioane de dolari.
Netflix, care lansează destul de rar mai multe date, a refuzat să comenteze cifrele.
Cu toate acestea, ele reflectă ceea ce știm deja despre Squid Game, care a fost văzut de 132 de milioane persoane, cel puțin primele două minute - anterior Netflix a spus că 111 milioane de oameni au început sperialului, pe baza datelor anterioare.
Oricare dintre metrice plasează Squid Game în fața dramei britanice de epocă Bridgerton, care a deținut recordul anterior.
Comentariul va fi postat dupa aprobare