YEPP, prima aplicație de pariuri sportive între prieteni dezvoltată în România, își propune să atragă investiții de tip seed în valoare de peste 250,000 EUR prin intermediul SeedBlink, platforma de finanțare participativă. Start-up-ul a obținut deja o investiție în valoare de 300.000 EUR din partea Spyglass Management, o companie privată de investiții din Chicago (SUA). În plus, YEPP a înregistrat o evaluare pre-finanțare de 2,5 milioane de euro, care evidențiază avantajul competitiv și potențialul de business al start-up-ului românesc.
YEPP își propune să revoluționeze modul în care oamenii interacționează cu evenimentele sportive, permițându-le pasionaților de sport să plaseze pronosticuri pe rezultatele oricăror evenimente sportive și să concureze astfel cu prietenii lor în mod simplu și rapid, într-un mediu digital. Start-up-ul a fost dezvoltat în România și lansat în 2021, în urma unei investiții de 350.000 EUR din partea fondatorilor.
Aplicația mobilă YEPP este compatibilă cu dispozitivele care rulează atât Android cât și iOS, și este deja disponibilă în 10 limbi diferite, în țări din Europa, America de Nord și Sud. Aplicația le permite utilizatorilor să plaseze pronosticuri sportive alături de prieteni și să localizeze baruri cu specific sportiv, oferindu-le totodată și o imagine de ansamblu a canalelor TV care transmit evenimente sportive. Astfel, utilizatorii YEPP pot beneficia de o experiență socială interactivă și personalizată intereselor lor.
„Această investiție reprezintă mai mult decât un prim pas important pentru YEPP; este o piatră de hotar și o dovadă a încrederii în viziunea noastră, aceea de a le oferi pasionaților de sport un nou mod în care se pot bucura de evenimentele preferate alături de prieteni. Deși suntem la început, avem multiple planuri de extindere! Cu această investiție din partea Spyglass, vom putea să continuăm deblocarea potențialului aplicației noastre și să lansăm YEPP în piețe internaționale importante, pentru a aduce aplicația mai aproape de cât mai mulți fani ai sportului, din întreaga lume.”, a declarat Cosma Wolkonsky, CEO YEPP.
„YEPP a demonstrat că dispune de un potential fantastic și ne bucurăm să le fim aproape în accesarea lui, oferind noi moduri de interacțiune utilizatorilor, pornind de la pasiunile și sporturile favorite ale acestora. Am fost convinși de angajamentul echipei din spatele acestui produs revoluționar, acela de a integra inovația în această industrie și suntem încrezători că este un moment oportun pentru YEPP. Platforma de pariuri sportive importante este o resursă inovatoare și îndrăzneață, cu mult potential comercial.”, a declarat Ted Cominos, Consultant Spyglass Management.
Începând cu luna ianuarie a anului 2022, YEPP se va axa pe creșterea prezenței sale operaționale în 9 orașe majore din Europa, printre care Berlin, Londra, Madrid, Milano și Paris. De asemenea, în anticiparea Campionatului Mondial de Fotbal din Qatar din 2022, planurile YEPP de expansiune vor viza noi orașe majore la nivel global, cu tradiție sportivă importantă.
YEPP este o aplicație destinată pariurilor sportive între prieteni dezvoltată în România, își propune să revoluționeze modul în care pasionații de sport interacționează, permițându-le să plaseze pronosticuri despre rezultatele evenimentelor sportive și să concureze astfel cu prietenii lor în mod simplu și rapid, într-un mediu digital. Start-up-ul dezvoltat în România a fost fondat de Cosma Wolkonsky și Paul Radu, ambii cu vastă experiență în business și sport. Aplicația YEPP a fost lansată în 2021, în urma unei investiții de 350.000 EUR din partea fondatorilor.
Comentariul va fi postat dupa aprobare