Workathlon, un start-up grecesc care a creat o soluție inovatoare de recrutare în domeniul ospitalității, lansează pe 15 decembrie o rundă de investiție de tip seed pe platforma de investiții SeedBlink, în timp ce vizează o creștere accelerată a companiei și expansiunea acesteia la nivel internațional.
Workathlon utilizează tehnologie de tip ML (machine learning), la care se adaugă instrumente de marketing și practici menite să ajute companiile să găsească, să cultive și să pregătească ceie mai bune talente din domeniu.
Cu o experiență vastă atât în industria ospitalității, cât și în dezvoltarea de produse scalabile, echipa Workathlon își propune în continuare să accelereze creșterea companiei prin extinderea sa în Emiratele Arabe Unite și Europa de Est.
Având misiunea de a construi cele mai bune instrumente de recrutare în sectorul ospitalității la nivel global și de a atrage investitori suplimentari care să ducă această rundă de investiții la suma finală de 500.000 de euro, compania își propune să obțină pe SeedBlink 200.000 de euro de la investitori privați, cu tichete începând de la 2.500 de euro.
Noua rundă de finanțare va permite Workathlon să-și urmărească ambiția de a deveni lider de piață și să stimuleze creșterea la nivel de produs, tehnologie și marketing în viitorul apropiat.
Workathlon este o companie susținută de Techstars din 2020 și a fost fondată la sfârșitul anului 2017 de către Katerina Santikou, o tânără antreprenoare care și-a câștigat experiența în cadrul unui business hotelier aflat în prezent la a doua generație și care a lucrat și a trăit în SUA și Marea Britanie înainte de a înființa Workathlon în Grecia.
În ultimii doi ani tumultoși pentru industria ospitalității, compania a dovedit nu doar reziliență, ci a obținut record după record, depășind rivalii de pe piață care au fost forțați să își înceteze activitatea pe timpul pandemiei.
Katerina Santikou, Managing Director and Founder of Workathlon, declară: „Cred că nimic nu ne împiedică să devenim liderul european de recrutare în domeniul ospitalității. Permitem mai multor oameni să se conecteze cu angajații din sectorul ospitalității, pe o piață care abia stă în picioare din cauza lipsei de personal pregătit și care se află în mijlocul unui val de demisii, aspecte care au un puternic impact asupra industriei. Aducem astfel candidaților și angajaților cele mai bune oportunități, oferindu-le acces facil la conținut și posibilități de creștere. Ca urmare a acestui produs uimitor, observăm cum veniturile cresc vertiginos.”
Cu sediul central la Londra și birouri în Atena și în curând în Emiratele Arabe Unite, tânăra companie are o comunitate în creștere în Europa, despre care se preconizează că va crește la 200.000 de candidați până la sfârșitul anului 2022.
„Dar acesta este doar începutul”, a continuat Katerina. „Următoarele 12 luni vor aduce mai multe produse de recrutare de top pe piață. Următorul nostru obiectiv va fi creșterea bazei noastre de utilizatori. Pornim de la o fundație puternică, ne-am mărit deja baza de utilizatori cu 60% pe an, la peste 60.000 de oameni, cu peste 400 de angajatori până în prezent. Acum vrem să abordăm lucrurile cu mai multă energie, având planuri de creștere accelerată pe piețele noastre.”
Cu viziunea de a crește și valorifica mai mult forța de muncă în domeniul ospitalității, Workathlon intenționează acum să-și extindă baza de clienți și să se lanseze anul următor în Emiratele Arabe Unite, România și Croația, înainte de a atrage o investițe solidă de serie A în T4 2022, care îi va permite companiei să-și crească evaluarea la peste 12 milioane de euro.
“Europa de Est va fi un catalizator al creșterii companiei noastre, deoarece are o forță de muncă solidă și o piață a ospitalității în creștere. Și, cu toate că în Europa industria ospitalității este lovită în lunile de iarnă, vara lui 2022 este destinată rezervărilor record, deoarece oamenii sunt dornici să plece în vacanță. Deja, profitul operațional brut estimat în Dubai per cameră disponibilă pentru octombrie 2021 a fost de 159% în comparație cu 2019, fiind un indiciu puternic de previzionare a anului următor”,a concluzionat Katerina.
Pentru a spori și mai mult perspectivele de creștere, start-up-ul Workathlon va lansa în curând o serie de produse noi pentru clienți, inclusiv mai multe zile dedicate carierei, care vor avea loc virtual și vor permite angajatorilor să se conecteze și să găsească cu ușurință noi talente, beneficiind în același timp de funcționalitățile automatizate ale platformei.
În plus, compania care se află la intersecția dintre HR Tech și EdTech, dezvoltă un marketplace cu conținut academic .Acest proiect va fi demarat în luna martie și va fi lansat oficial în T3 2022.
Susținută de către investitori importanți, printre aceștia inclusiv Techstars, Founders Bridge și investitori angel renumiți din Europa și Orientul Mijlociu, platforma de recrutare pentru ospitalitate Workathlon este pe cale de a beneficia pe deplin de efectele rețelei sale.
Noua rundă de investiții se deschide pe Seedblink în data 15 decembrie a.c și va fi disponibilă pentru investitorii europeni.
Comentariul va fi postat dupa aprobare