Pentru a opta oara consecutiv, Vodafone este recunoscut de catre Gartner drept lider mondial pentru serviciile de conectivitate bazate pe IoT, in cadrul raportului Magic Quadrant.
Evaluarea Gartner reflecta viziunea cuprinzatoare si abilitatile de executie ale Vodafone, precizand ca: “Liderii investesc in viitorul IoT prin valoare continua generata, pornind de la echipamente IoT pana la platforme IoT si analize de date. Liderii actioneaza cu pricepere si adesea depasesc asteptarile.
Liderii au o viziune clara asupra directiei catre care se indreapta piata si isi dezvolta competentele pentru a-si mentine pozitia de lider. Liderii implica clientii si genereaza valoare la nivel mondial. Modeleaza piata mai mult decat o urmeaza si adesea fixeaza repere pentru cresterea pietei.
Liderii au dimensiunea si anvergura (prin operatiuni, vanzari si marketing, achizitii, product management) pentru a urma oportunitati pan-regionale si multinationale pentru conectivitate bazata pe IoT. Si-au stabilit un ecosistem robust si divers de aliante tehnologice si parteneriate pentru a satisface cererile pietei.”
Dintre cei 18 furnizori inclusi in raportul Magic Quadrant, Vodafone s-a plasat din nou pe prima pozitie pentru “viziunea cuprinzatoare” si „abilitatile de executie”.
Erik Brenneis, CEO IoT Vodafone Business, a declarat: “IoT a devenit un activ operational esential, la fel de important ca electricitatea, pentru business-urile din intreaga lume. Pe masura ce digitalizarea continua sa accelereze, vom continua sa le oferim clientilor nostri care beneficiaza de servicii IoT anvergura globala, calitatea serviciilor si suportul operational de care au nevoie pentru a-si maximiza eficienta, optimiza operatiunile si minimiza impactul asupra mediului.”In ultimul an Vodafone Business a continuat:
• Sa creasca business-ul IoT, cu un avans al conexiunilor de peste 20% in ultimele 12 luni (136 milioane in prima jumatate a anului financiar care se va incheia in 2022 fata de 112 milioane in prima jumatate a anului financiar incheiat in 2021).
• Sa inoveze in segmentul IoT, imbunatatind rezilienta clientilor si ajutandu-i sa ramana competitivi, sa furnizeze produse conectate inovatoare si sa genereze noi surse de venituri. Ariile de inovare includ redefinirea calitatii serviciilor, utilizarea in premiera a SIM-as-a-Platform, stimularea utilizarii de video analytics pentru IoT, construirea fundatiei 5G pentru IoT si crearea de noi modele comerciale pentru clientii serviciilor bazate pe IoT.
• Sa ajute clientii sa-si reduca amprenta de carbon, tinta asumata fiind de 350 milioane de tone la nivel global in 10 ani, intre 2020 – 2030, ceea ce echivaleaza cu emisiile de carbon totale ale Italiei in 2019. Serviciile bazate pe IoT furnizate de Vodafone vor genera cele mai mari reduceri ale emisiilor de carbon pentru clienti, de exemplu prin imbunatatirea eficientei proceselor logistice si a flotelor de vehicule, prin contoare inteligente si productie inteligenta.
• Sa se extinda catre IoT operational prin solutiile sale complete (E2E). Vodafone are acum centre de competente in auto, e-Sanatate/monitorizare de la distanta, agricultura inteligenta si productie.
Vodafone Business continua sa furnizeze conectivitate si solutii bazate pe IoT catre o gama larga de clienti – precum Controlant, pe care l-a ajutat, prin monitorizare in timp real, sa reinventeze lantul frigorific pentru vaccinurile COVID-19 sensibile la temperatura si produse alimentare; Ford - revolutionarea lantului de fabricatie cu ajutorul retelelor private 5G; fermieri, prin solutiile de agricultura bazate pe IoT, pentru a avea culturi sustenabile.
Raportul integral este disponibil aici.
Comentariul va fi postat dupa aprobare