Walt Disney Co a anunțat că va oferi o versiune mai ieftină, susținută de reclame, a serviciului său de streaming Disney+ la sfârșitul acestui an, deoarece încearcă să-și atingă obiectivul de profitabilitate până în 2024.
Disney se alătură unui număr tot mai mare de companii media, inclusiv WarnerMedia, Comcast, Discovery și Paramount Global de la AT&T, oferind niveluri susținute de reclame ale serviciilor lor de streaming pentru a capta clienții sensibili la preț.
„Extinderea accesului la Disney+ către un public mai larg la un preț mai mic este un câștig pentru toată lumea - consumatori, agenți de publicitate și povestitorii noștri”, a declarat Kareem Daniel, președintele Disney Media and Entertainment Distribution, într-un comunicat.
Prețul pentru acest tip de abonament nu a fost dezvăluit și nu este clar dacă planurile se referă doar la piața din SUA sau ar urma să fie extinse la nivel global, în țările unde serviciul este disponibil.
Serviciile susținute de reclame împrumută un model care a susținut televiziunea de zeci de ani, reclamele subvenționând costul programării.
„Există o mulțime de oameni care nu vor plăti niciodată pentru televiziune”, a spus CEO-ul Discovery, David Zaslav, într-un apel recent al investitorilor Discovery, „Dar ei pot accesa și vizualiza acest conținut și acesta va fi susținut de agenți de publicitate”.
Disney oferă deja versiuni suportate de reclame ale serviciilor sale de streaming Hulu și ESPN+.
Compania tocmai a anunțat data oficială de lansare a serviciului său pe piața din România iar prețuș abonamentelor nu ar fi tocmai foarte atractiv. Citiți mai multe detalii despre lansarea Disney+ in România pe itmaniatv.com.
Comentariul va fi postat dupa aprobare