Vertiv, furnizor global de infrastructură digitală critică și soluții de continuitate, l-a numit pe Rainer Stiller în funcția de Chief Marketing Officer (CMO) al companiei, cu efect imediat. Stiller va conduce organizația globală de marketing a Vertiv, pe măsură ce compania își continuă viziunea de a oferi clienților o experiență de marketing digital mai inovatoare și mai personală.
Stiller s-a alăturat companiei Vertiv în 2017 în calitate de vicepreședinte de marketing pentru EMEA, iar ulterior a fost promovat în funcția de vicepreședinte pe channel marketing la nivel global. El a contribuit la transformarea generării cererii și experienței clienților, la digitizarea proceselor de livrare a comenzilor, activarea forței de vânzări și branding strategic.
„În ultimii patru ani, Rainer a adus rezultate remarcabile în cadrul organizației noastre de marketing prin îmbunătățirea experienței digitale și prin impulsionarea companiei Vertiv de a fi mai atentă, mai imaginativă și mai strategică în servirea clienților noștri." a declarat Gary Niederpruem, director de strategie și dezvoltare la Vertiv. „Pasiunea lui pentru marketing și rolul pe care acesta îl joacă în business-ul nostru, atât intern, cât și extern, îl face persoana perfectă pentru a conduce organizația noastră globală de marketing."
„Planul meu este să ajut compania Vertiv și echipa de marketing să devină și mai creative, mai consecvente și mai motivate din punct de vedere analitic să depună eforturile necesare pentru a ajunge la clienți și de a interacționa cu aceștia," spune Stiller. „Este îmbucurător să fac parte dintr-o organizație în care pot conduce o echipă globală diversă, care este motivată și dedicată să facă o diferență reală pentru părțile interesate."
Stiller are peste 20 de ani de experiență în funcții de conducere în vânzări și marketing în cadrul companiilor F500 și Euro Stoxx 50, cu roluri deținute la sedii din SUA, Franța și Elveția. A absolvit Universitatea de Științe Aplicate din München, deținând o diplomă în marketing și managementul resurselor umane și a învățat cele mai importante noțiuni de marketing la sediul BMW din Germania.
Comentariul va fi postat dupa aprobare