Roku a fost numită o țintă de achiziție pentru Netflix, deoarece streamer-ul încearcă să-și realineze afacerea pentru a se apăra împotriva scăderii numărului de abonați.
Dovezile că o astfel de afacere este în cărți sunt circumstanțiale în prezent. Business Insider a raportat că angajații de la Roku au discutat această posibilitate în ultimele săptămâni. Ei sunt îngrijorați de scăderea cu 80% din prețul acțiunilor Roku în ultimul an, care a reflectat o scădere a cererii de streaming video - și propriile dispozitive de streaming Roku - pe măsură ce vizionarea TV revine la o relativă normalitate după pandemie.
Discuțiile interne s-au accentuat când Roku a închis brusc fereastra care le permitea angajaților să profite de opțiunile pe acțiuni.
Roku s-ar potrivi bine pentru Netflix. Compania veche de 20 de ani are o afacere de publicitate în curs de dezvoltare pe care compania o promovează în mod regulat în cadrul întâlnirilor business-to-business. Roku este, de asemenea, cunoscută pentru Netflix, care a investit inițial 6 milioane de dolari în compania care a continuat să ajute la construirea playerului de streaming, ce a ajutat la dezvoltarea propriei afaceri în Statele Unite.
Anul trecut, Wall Street Journal a raportat că Brian Roberts de la Comcast s-a gândit și el să cumpere compania.
Roku a adăugat doar 1,1 milioane de conturi noi în ultimul trimestru, dar sistemul de operare Roku a rămas primul sistem de vânzări TV în Statele Unite.
Comentariul va fi postat dupa aprobare