Cu un număr record de 6100 de profesioniști care au participat în acest an, cea de-a 10-a ediție BRAND MINDS a fost un eveniment în cadrul căruia profesioniști din peste 50 de țări au învățat structuri de lucru de referință, au râs, au trăit momente extraordinare de insighturi și s-au întâlnit cu alți profesioniști din domenii variate.
Directori executivi, investitori, fondatori de startup-uri, experți în vânzări, marketing și publicitate, dezvoltatori de afaceri și mulți alți profesioniști din diverse industrii s-au reunit pentru a crea noi conexiuni și oportunități de afaceri.
BRAND MINDS este cel mai mare eveniment de business din România și unul dintre cele mai mari 5 evenimente de business din Europa.
Pentru următoarea ediție, BRAND MINDS anunță în premieră participarea a 4 experti de business si strategie noi, pentru prima dată în România: JAMES CLEAR - Autorul bestsellerului „Atomic Habits", LYNDA GRATTON - Future of Work Strategy Expert la LONDON BUSINESS SCHOOL, RENÉE MAUBORGNE - The #1 Management Thinker in the World by Thinkers50 și DUNCAN WARDLE - Innovation Expert & Former Creative Director la DISNEY
Printre elementele cheie ale ediției din 2022, organizatorii au scot în evidență PRINCIPII UNICE PENTRU O AFACERE ȘI O CARIERĂ DE SUCCES, de la cei mai importanți speakeri ai ediției din 2022:
DANIEL PINK - Noile reguli de vânzare și influență
1. Oamenii își petrec 40% din timp vânzând, chiar dacă nu lucrează în vânzări.
2. Profesioniștii de succes în vânzări învață un nou set de reguli de bază în vânzări, un nou „ABC”: armonizare (sau acordare), capacitatea de a „pluti” și claritate. Acordarea oferă perpectiva de a vedea lucrurile din punctul de vedere al unei alte persoane. Capacitatea de „plutire” este modul de a rămâne la suprafață, într-o „mare” de respingere. Claritatea este reprezentată de înțelegerea și alegerea celor mai relevante informații, într-o lume dominată de un exces la acest capitol.
DAN ARIELY - Cum să schimbi comportamentul
1. Eliminarea fricțiunii: identificarea tipului de efort depus pentru fiecare lucru mărunt și reducerea acestuia. De asemenea, autorul recomandă alinierea unui comportament firesc, la îndemână, cu cel dorit.
2. Crearea și adăugarea de motivații suplimentare pentru a influența comportamentul oamenilor: mai mult timp cu familia, mai mulți bani, îmbunătățirea sănătății și a statutului social.
GABOR MATÉ - Relația dintre corp și minte și legătura dintre stres și boală
1. Persoanele care se identifică cu locul de muncă sunt mai predispuse la boli induse de stres. „Voi nu sunteți locul de muncă”, spune Dr. Mate.
2. Interpretarea pe care o dăm evenimentelor care ni se întâmplă este sursa de stres, nu situația în sine.
JORDAN B. PETERSON - 12 reguli pentru o carieră și o viață de succes
1. Înconjoară-te de oameni foarte competenți și oferă-le autonomie, evită să faci micromanagement.
2. Cea mai importantă abilitate a unui lider: rezumă ceea ce spun ceilalți oameni, chiar dacă nu ești de acord cu ei. Le arăți atenție, care este moneda socială esențială.
ANGELA OGUNTALA - Cum să îți regândești compania pentru viitor
1. Tiparele de prejudecăți, ancorare și status-quo sunt toxice procesului de inovare.
2. Explorarea ideii de „Ce ar fi dacă...”, în special pentru lucrurile care nu au funcționat.
MARK MANSON - Cum să vă îmbunătățiți leadershipul personal
1. Este esențial să definiți măsura corectă a succesului.
2. Indiferent ce alegem să optimizăm, renunțăm mereu la altceva, fie că ne dăm seama sau nu.
WHITNEY JOHNSON - Cele mai bune tactici pentru a construi o echipă extraordinară
1. Cea mai bună echipă este formată din 20% angajați la punctul de lansare, 60% la punctul optim și 20% la stadiul de perfecționare.
2. Suntem conectați pentru a crește. Creșteți-vă pe voi înșivă pentru a vă crește oamenii, iar acest lucru vă va crește compania.
GARY VAYNERCHUK - Strategiile supreme pentru a construi afaceri excepționale
1. Cea mai mare oportunitate de la internet și social media încoace este Blockchain-ul.
2. Asociați abonamentul de servicii cu un NFT și veți avea un nou venit în afaceri.
gânditorii globali care se alătură BRAND MINDS 2023:
JAMES CLEAR - Bestselling Author of Atomic Habits
Autorul bestseller James Clear, unul dintre cei mai importanți experți din lume în formarea obiceiurilor, va vorbi la ediția BRAND MINDS 2023. James Clear creează standarde decizionale de succes pentru îmbunătățirea continuă. Cartea sa Atomic Habits a atins o notorietate extraordinară în întreaga lume, deținând titlul de cartea nr. 1 în topul New York Times al celor mai bine vândute titluri, timp de peste un an. El inspiră peste 1,5 milioane de oameni să obțină rezultate excelente prin intermediul popularului său newsletter 3-2-1, împărtășind idei remarcabile și concepte excepționale.
LYNDA GRATTON - Future of Work Strategy Expert @ LONDON BUSINESS SCHOOL
Lynda Gratton este expertă în practici de management respectată la nivel internațional și profesoară la London Business School, cu o experiență academica incredibilă de 33 de ani și lider de opinie premiat în ceea ce privește viitorul muncii și rolul corporațiilor.
A făcut parte din „Consiliul pentru proiectarea unei societăți cu o durată de viață de 100 de ani" al fostului prim-ministru japonez Abe și este un membru apreciat al Consiliului Forumului Economic Mondial.
RENÉE MAUBORGNE - Bestselling Author of Blue Ocean Strategy & Blue Ocean Shift
Renée Mauborgne este unul dintre cei mai renumiți strategi de afaceri din lume. Bazată pe studiul său de 10 ani privind mișcările strategice de afaceri din 30 de industrii, strategia sa unică îi învață pe lideri cum să descopere noi piețe.
Cartea ei, „Blue Ocean Strategy”, s-a vândut în peste 4 milioane de exemplare în întreaga lume și este recunoscută ca fiind una dintre cele mai emblematice și de impact cărți de strategie scrise vreodată. Financial Times a numit-o "una dintre cele mai bine vândute cărți de afaceri ale secolului". A fost selectată în mod special ca membru al Forumului Economic Mondial și al Davos și a fost aleasă pentru Leadership Hall of Fame de către Fast Company.
DUNCAN WARDLE - Innovation Expert & Former Creative Director at DISNEY
Timp de 25 de ani a fost șeful departamentului de inovație și creativitate la una dintre cele mai iubite companii de pe glob: The Walt Disney Company. Duncan Wardle este un expert renumit în dezvoltarea de branduri inovatoare și magice, de povești captivante și de experiențe creative care conduc la rezultate. În semn de recunoaștere a abordării sale globale și unice a gândirii în materie de design, a primit premiul Duke of Edinburgh Award.
În cea de-a doua zi a BRAND MINDS 2023, Duncan Wardle va susține masterclass-ul său premium „CREATIVITY MASTERCLASS”, care îi ajută pe lideri să încorporeze inovația în ADN-ul echipei lor prin învățarea „instrumentelor pentru dezvoltarea ideilor revoluționare”.
Comentariul va fi postat dupa aprobare