Revolut, aplicația financiară cu peste 18 milioane de clienți persoane fizice și 500.000 de clienți business la nivel global, și Salesforce, liderul global în CRM, au anunțat încheierea unui parteneriat pentru a diversifica și mai mult oferta pentru clienții din segmentul B2B.
Revolut va folosi tehnologia Salesforce, inclusiv Sales Cloud, High-Velocity Sales, Sales Cloud Einstein, Sales Enablement și Marketing Cloud Engagement, pentru a optimiza operațiunile Revolut Business. Revolut folosește deja Slack pentru a-și conecta echipele, instrumentele, clienții și partenerii și pentru a facilita colaborarea în echipă între angajații care lucrează în toată lumea. Împreună, aceste tehnologii vor permite super aplicației financiare să eficientizeze procesele și să își dezvolte portofoliul de servicii către segmentul B2B.
În plus, Revolut are în plan să angajeze suplimentar 2.800 de agenți de vânzări în anul următor și va folosi Sales Enablement, platforma de competențe digitale Salesforce, pentru a furniza materiale de activare și pentru a permite noilor agenți să se acomodeze rapid cu produsele fintech-ului britanic.
„Parteneriatul nostru cu Salesforce și seria de instrumente de care dispunem deja ne ajută să creștem departamentul de vânzări într-un mod eficient și scalabil și să oferim cele mai bune produse clienților noștri, ajutându-i să economisească bani și timp pentru afacerile lor”, a declarat Matthew Acton Davis, Global Head of Sales la Revolut.
„Suntem mândri să lucrăm cu super aplicația financiară globală Revolut pentru a oferi o platformă completă de creștere care să sprijine noua lume a vânzărilor”, a comentat Ryan Joyce, coordonatorul departamentului FinTech în cadrul Salesforce Marea Britanie. „Pe măsură ce echipele îmbină interacțiunile virtuale cu întâlnirile față în față, procesele trebuie reimaginate pentru a fi mai eficiente, iar cu tehnologia Salesforce, Revolut va fi bine plasată pentru a-și continua planurile ambițioase de creștere.”
Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie și în Europa, cu scopul de a oferi clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, dar și corporațiilor o aplicație în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Cu ajutorul Revolut Business, clienții B2B pierd mai puțin timp cu aspectele administrative și se concentrează mai mult asupra business-urilor.
În ultimul an, Revolut Business a adăugat o serie de noi funcționalități, inclusiv coduri QR, acceptarea de plăți prin POS, link-uri de plăți. În contextul pandemiei de COVID-19, afacerile au avut nevoie de tot mai multe modalități de plată care să respecte regulile de distanțare socială și noile instrumente adăugate au crescut eficiența funcționalității Cheltuieli. Cu Revolut Business, utilizatorii din segmentul B2B pot nu doar să facă mai ușor managementul cheltuielilor și să gestioneze fluxurile de plăți, ci și să arhiveze fotografii ale facturilor achitate, direct în aplicație.
Revolut Business în România
Pe piața locală, de la începutul acestui an, Revolut și-a reconfigurat oferta pentru segmentul B2B, punând la dispoziția clienților din segmentul de business 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Revolut Business a lansat, în mai, pe piața europeană, inclusiv în România, suita Spend Management, o serie de funcționalități care îi ajută pe antreprenorii și administratorii de afaceri să emită carduri de companie, să seteze limite de cheltuieli în funcție de categorii sau într-un anumit interval de timp, pentru a ușura controlul asupra fondurilor companiei.
Mai mult, din luna iunie, clienții din segmentul business care sunt înregistrați în România au acces și la IBAN-uri în RON. IBAN-ul local le permite companiilor efectuarea de transferuri domestice în RON mai rapid și mai ieftin, chiar instant, în măsura în care și banca beneficiară are disponibil acest serviciu, și pot încasa mai ușor sumele aferente facturilor emise.
Comentariul va fi postat dupa aprobare