SkyShowtime l-a ales pe Roberto Soto, fostul șef al echipei de marketing de creștere a HBO Max, ca responsabil pentru lansarea din acest an pe piața din Europa a propriului serviciu de contținut video la cerere.
Soto se va alătura societății mixte Comcast-Paramount Global în calitate de Chief Strategy Officer, în timp ce John Heinemann, anterior la The Walt Disney Company, a fost numit General Counsel al SkyShowtime.
HBO Max este în proces de a-și reduce ambițiile europene, reducând cantitatea de conținut original produs aici, deși Warner Bros. Discovery încă intenționează să fie prezent pe majoritatea piețelor majore.
Soto a fost responsabil pentru lansarea HBO în Iberia, țările nordice, Țările de Jos, Polonia și Europa Centrală și de Est, toate piețele pe care SkyShowtime intenționează să se lanseze.
Soto va conduce dezvoltarea și execuția strategiei SkyShowtime, lucrând îndeaproape cu toate echipele din cadrul organizației. El va avea sediul la Amsterdam și va raporta direct CEO-ului SkyShowtime, Monty Sarhan.
„Experiența diversă a lui Roberto în serviciile de streaming de divertisment și sport, inclusiv lansări multiple în întreaga Europă, îl face să fie într-o poziție unică pentru a ajuta la definirea strategiei companiei noastre și pentru a conduce execuția acesteia în întreaga organizație. El va juca un rol esențial în a face din SkyShowtime următorul mare serviciu de streaming pentru Europa”, a spus Sarhan.
Înainte de a se alătura HBO Max, Soto a ocupat funcții de conducere în marketingul de creștere, produse, dezvoltare de afaceri, strategie și distribuție la Paramount Global (fostă ViacomCBS), Fox International Channels și Liberty Global.
Heinemann, un veteran de cinci ani al companiei Walt Disney, a fost cel mai recent consilier principal asociat pentru țările nordice, baltice și MENA. În timpul mandatului său la Disney, Heinemann a făcut parte din echipa care a lansat Disney+ la nivel internațional, negociind acorduri multianuale în Europa și MENA.
Raportând lui Sarhan, Heinemann va servi ca director juridic al companiei și, de asemenea, va construi o echipă de afaceri și asistenta juridica pe teritoriile SkyShowtime.
Înainte de Disney, a lucrat la Fox Network Groups, BBC Studios și Viasat Broadcasting.
„Cunoaște piețele noastre și înțelege ce este necesar pentru a lansa un serviciu de streaming de succes”, a spus Sarhan.
Aceste angajări au loc pe măsură ce SkyShowtime se pregătește pentru lansărea sa pe 22 de piețe europene, la sfârșitul acestui an.
Planurile inițiale de lansare ale SkyShowtime, inclusiv in România, au fost anunțate aici.
Comentariul va fi postat dupa aprobare