După luni de muncă asiduă și o investiție uriașă în pregătirea acestui proiect, lantul de restaurante Noodle Pack a deschis primul restaurant de tip Drive Thru din România, în Cluj Napoca.
Construcția restaurantului a durat 48 de zile iar echipa a depus eforturi colosale în construcția efectivă a restaurantului care a durat nu mai mult de 48 de zile.
Cu peste 30 de locații deschise în țară și într-o continuă dezvoltare inclusiv pe plan internațional, lanțul de restaurante s-a remarcat de-a lungul timpului prin preparate gustoase pe bază de noodle, gătite în sistem open kitchen, oferind astfel clienților săi o experiență unică.
Noul restaurant are un design modern, urban și integrează cele mai noi tehnologii. Interiorul dispune de kiosk-uri digitale de comandă care le permite clienților să își aleagă produsele favorite ușor și rapid, iar linia de drive este dotată cu ecrane digitale.
Deschiderea primului Noodle Pack Drive Thru din țară, a însemnat un capitol nou în consolidarea și extinderea rețelei de restaurante.
Inaugurarea a fost una plină de fast, la care au participat parteneri, colaboratori, influenceri și bineînțeles publicul NP, care a luat parte la activitățile puse la dispoziție de către organizatori. Evenimentul a avut loc în parcarea VIVO! din Cluj Napoca, în perimetrul noului restaurant.
Momentul mult așteptat, tăierea panglicii, a fost realizat de către ownerii Samuel Hanuseac și Daniel Tișea. Apoi a urmat prima comandă în regim de drive, dată de invitații speciali, membrii 5GANG care și-au făcut intrarea în mașinuțe de tip hot rod personalizate cu elemente de racing.
Proiectul surpriză, care celebrează deschiderea primului Drive Thru NP, este reprezentat de colecția capsulă a unui tânăr designer român. Tammy Lovin a creat special pentru NP mai multe outfituri în care a mixat estetica Generației Z cu vizualuri de tip spirografii, pixel art și elemente de gaming.
Item-urile colecției au fost gândite în mare parte ca un echipament dedicat participanților la cursele de Formula 1, toate integrate într-o manieră cool și atipică. De la pantaloni, bustiere, bucket hat-uri, tricouri și jackete, colecția reprezintă fuziunea dintre food și fashion, despre ‘’care sunt convinsă că va fi pe gustul tuturor’’, a spus artista. Tagline-ul campaniei se numește ‘’Fashion that drives you crazy’’, iar hainele primite de influenceri au stârnit curiozitatea publicului, căci la scurt timp pe pagina de Instagram a brandului au început să curgă cu mesaje în care clienții au întrebat de unde își pot achiziționa piesele.
‘’Un proiect de asemenea anvergură a însemnat multă muncă în echipă, idei puse cap la cap, nopți nedormite și mult stres, dar parcă toate aspectele mai puțin plăcute se dau uitării, odată ce rezultatul final este vizibil peste așteptări. Pe această cale dorim să îi mulțumim lui Dumnezeu și întregii echipei pentru suportul oferit în construirea acestui business ’’ au concluzionat cei doi proprietari, Samuel Hanuseac și Daniel Tișea
Pe viitor business-ul dorește extinderea locațiilor și în afara țării, prima de acest fel va fi în Budapesta.
Comentariul va fi postat dupa aprobare