Snap intenționează să concedieze aproximativ 20% din cei peste 6.400 de angajați ai săi, potrivit unor persoane familiarizate cu problema.
Disponibilizările, pe care Snap le-a planificat în ultimele câteva săptămâni, vor începe miercuri și vor afecta unele departamente mai mult decât altele, au spus oamenii. De exemplu, echipa care lucrează la modalități prin care dezvoltatorii pot crea mini-aplicații și jocuri în interiorul Snapchat va fi grav afectată. Zenly, aplicația de cartografiere socială cumpărată de Snap în 2017 și care de atunci rulează separat, va avea, de asemenea, reduceri profunde.
O altă echipă care va vedea disponibilizări este divizia de hardware a Snap, care este responsabilă pentru ochelarii săi AR Spectacles și drona cu cameră Pixy, care a fost anulată recent după ce a fost la vânzare de doar câteva luni. Organizația de vânzări de anunțuri a companiei este, de asemenea, restructurată, iar Jeremi Gorman, directorul de afaceri al Snap, pleacă pentru a lucra la difuza reclame pentru Netflix.
Russ Caditz-Peck, un purtător de cuvânt al Snap, a refuzat să comenteze despre concedieri.
Deși amploarea disponibilizărilor este semnificativă, nu ar trebui să fie neapărat o surpriză: prețul acțiunilor Snap a pierdut aproape 80% din valoare de la începutul acestui an, iar compania a declarat în mai că va încetini angajarea și va face disponibilizări pentru a găsi modalități de reducere a costurilor. Apoi a înregistrat câștiguri nefaste pentru al doilea trimestru și a spus că nu va prognoza rezultate pentru al treilea trimestru.
La fel ca ceilalți colegi din tehnologie, Snap a făcut angajari agresive în timpul pandemiei. A intrat în martie 2020 cu aproximativ 3.427 de angajați cu normă întreagă și a încheiat trimestrul trecut cu 6.446, o creștere de 38% față de aceeași perioadă a anului trecut. Și în mai 2021, compania a făcut cea mai mare achiziție vreodată, cumpărând WaveOptics, furnizorul de afișaje AR utilizate în ultimele sale Spectacles, pentru mai mult de 500 de milioane de dolari.
Problema este că afacerea lui Snap nu s-a descurcat bine în urma pandemiei, datorită temerilor de recesiune și problemelor pe care le-a avut în navigarea în represiunea Apple privind urmărirea reclamelor în aplicațiile iOS. Baza de utilizatori Snap a continuat să crească puternic - are 347 de milioane de utilizatori zilnici, ceea ce este mai mult decât Twitter - dar a reușit să obțină profit o singură dată de când a devenit public în 2017.
Comentariul va fi postat dupa aprobare