Xerox Holdings Corporation a publicat raportul pentru 2022 privind responsabilitatea socială corporativă globală (CSR), care prezintă progresele, datele și obiectivele legate de activitatea în curs de desfășurare a companiei privind impactul asupra societății, de guvernanță și impactul asupra mediului.
„Xerox este de mult timp o companie responsabilă, preocupată să creeze un viitor mai sustenabil. Această dedicație depășește granițele companiei, deoarece echipele noastre lucrează pentru a face ceea ce este mai bine atât pentru mediu, cât și pentru societatea noastră. Colegii noștri conduc prin puterea exemplului, operând cu integritate și promovând o cultură care susține cele mai înalte standarde etice, iar realizările lor din acest an evidențiază bazele solide în legătură cu atingerea obiectivelor net zero până în 2040", a declarat Steven Bandrowczak, CEO Xerox.
Ca parte a obiectivului companiei de a atinge emisii net zero până în 2040, Xerox a implementat cursuri de conștientizare a schimbărilor climatice pentru toți angajații, din întreaga lume. De asemenea, compania a redus consumul de energie în operațiunile sale, care reprezintă majoritatea emisiilor sale de GES, o reducere cu 12,8% în 2021 față de 2020.
Printre cele mai importante aspecte suplimentare din raport se numără:
● Lansarea Xerox Volunteer Days în care peste 500 de angajați au făcut voluntariat peste 7.000 de ore în comunitățile lor locale.
● Realizarea unui plan complex privind obiectivele companiei pentru diversitate, incluziune și apartenență, ceea ce a dus la o creștere a diversității și incluziunii forței de muncă.
● Integrarea indicatorilor de mediu, sociali și de guvernanță în criteriile de compensare pentru rolurile superioare de conducere.
● Colaborarea cu EPA privind elaborarea și implementarea criteriilor ENERGY STAR pentru produsele recondiționate și lansarea a trei noi modele de acest fel care sunt certificate la noile standarde.
Inițiativele incluse în raportul global privind responsabilitatea socială corprorativă din 2022 se aliniază cu experiența vastă în inovare a Xerox, prin utilizarea tehnologiei emergente pentru a rezolva provocările din lumea reală. Xerox a folosit CareAR pentru a-și diferenția experiența de service oferită propriilor clienți.
Astfel a evitat producerea a mai mult de 269.000 de tone metrice de CO2 prin reducerea numărului de vizite fizice la sediul clienților (cu 21.000 mai puține vizite în doar un an), datorită capacităților de asistență de la distanță ale soft-ului CareAR. Xerox a primit, de asemenea, o subvenție din partea biroului care se ocupă de evoluția tehnologică a clădirilor din cadrul Departamentului Energiei, pentru a avansa eforturile companiei în spațiul Cleantech în ceea ce privește reducerea impactul negativ al omenirii asupra mediului.
Xerox a pregătit raportul de CSR pentru 2022 în conformitate cu standardele Global Reporting Initiative (GRI) și cu obiectivele de dezvoltare sustenabilă (ODD) ale Organizației Națiunilor Unite. În plus, Xerox continuă să își dezvăluie indicatorii în materie de responsabilitate socială corporativă utilizând standardele Sustainability Accounting Standards Board (SASB) și ale Task Force on Climate-related Financial Disclosures (TCFD), pentru a se asigura că părțile interesate au transparență deplină în ceea ce privește progresele de CSR ale companiei.
Comentariul va fi postat dupa aprobare