Twitter ar putea pierde și mai mulți angajați în urma disponibilizărilor în masă care i-au înjumătățit forța de muncă și la scurt timp după ce compania a concediat inginerii care l-au criticat public pe noul său proprietar.
Potrivit The Washington Post, Elon Musk le-a dat membrilor rămași ai personalului un ultimatum și le-a cerut să se angajeze în continuare pe Twitter și să lucreze „extrem de hardcore”.
„Dacă sunteți sigur că doriți să faceți parte din noul Twitter, vă rugăm să faceți clic pe da pe linkul de mai jos”, a scris el într-un e-mail care trimite la un formular online.
Deci, ce înseamnă un Twitter „extrem de hardcore”? Raportul nu a aprofundat prea mult în specificul așteptărilor lui Musk, dar executivul a spus că înseamnă „a lucra ore lungi la intensitate mare”.
El a adăugat: „Doar performanța excepțională va constitui o notă de trecere”. Nu este destul de clar dacă mutarea este legală pentru lucrătorii din țările care au legi riguroase ale muncii. Indiferent, e-mailul spunea că cei care nu semnează formularul până la ora 17:00 joi, 17 noiembrie, vor fi concediați și vor primi trei luni de indemnizație de concediere.
Pe lângă raportarea despre e-mailul lui Musk, The Post a spus că Twitter va face o necropsie cu privire la lansarea abonamentului său Blue de 8 USD în următoarele două săptămâni, într-un efort de a înțelege de ce și cum a dus la un aflux de imitatori.
Dacă vă amintiți, lucrurile s-au înrăutățit atât de rău încât Twitter a fost nevoit să-și suspende serviciul de abonament, care oferea verificare instantanee și, prin urmare, dădea conturilor false o aparență de legitimitate. Musk tocmai anunțase ieri că compania amână relansarea verificării Blue pe 29 noiembrie pentru a se asigura că este „solidă”.
Citește și:
Verificarea Twitter Blue a fost un dezastru total
The Post a văzut, de asemenea, informații interne și date compilate extern de un dezvoltator de software care a arătat că Twitter Blue avea doar aproximativ 150.000 de utilizatori până la momentul în care site-ul a întrerupt abonamentele. Aceasta este o mică parte din cei 238 de milioane de utilizatori activi zilnic pe care Twitter i-a declarat în al doilea trimestru al anului 2022 și ar aduce doar 14,4 milioane de dolari în venituri anuale.
În plus, noul abonament Blue ar putea avea un impact potențial asupra veniturilor din reclame ale site-ului. Twitter a câștigat 79 la sută din veniturile publicitare în SUA de la doar 10 la sută dintre cei mai valoroși utilizatori ai săi, primii 1 la sută aducând site-ului web 40 de dolari pe lună. Totuși, aceștia sunt cei mai probabil să plătească pentru un abonament, ceea ce înseamnă că vor vedea mai puține anunțuri ca unul dintre avantajele pentru care plătesc.
Comentariul va fi postat dupa aprobare