Într-o mișcare majoră de reducere a costurilor a noului proprietar Elon Musk, Twitter a anunțat angajații că va avea loc un val de disponibilizări vineri, 4 noiembrie – și că vor fi notificați prin e-mail dacă vor continua să aibă un loc de muncă la companie.
E-mailul la nivel de companie nu a indicat cât de mari ar fi reducerile. Musk plănuia să elimine aproximativ 50% din personal, sau aproximativ 3.700 din cei 7.500 de angajați ai Twitter, conform unui raport Bloomberg anterior.
Musk a indicat deja că va reduce locurile de muncă la Twitter, spunându-le angajaților de la o ședință din această vară că trebuie să existe „o raționalizare a numărului de angajați” la rețeaua de socializare. Pe 30 octombrie, fiind rugat de cineva de pe Twitter să identifice „cel mai dificil lucru pentru Twitter în acest moment”, Musk a răspuns: „Se pare că există 10 oameni care „gestionează” pentru fiecare persoană care codifică” pe Twitter.
E-mailul trimis angajaților joi era semnat doar „Twitter”.
„În efortul de a plasa Twitter pe o cale sănătoasă, vom trece prin procesul dificil de reducere a forței de muncă la nivel global vineri”, se spune în notă. „Recunoaștem că acest lucru va afecta un număr de persoane care au adus contribuții valoroase la Twitter, dar această acțiune este, din păcate, necesară pentru a asigura succesul companiei în continuare.”
Din cauza „naturii forței noastre de muncă distribuite și a dorinței noastre de a informa persoanele afectate cât mai repede posibil”, angajații Twitter vor fi anunțați vineri până la ora 9 a.m. PT cu privire la faptul că au fost disponibilizați sau dacă vor continua să fie angajați. , conform e-mailului intern.
Birourile Twitter vor fi închise pe 4 noiembrie „pentru a ajuta la asigurarea siguranței fiecărui angajat, precum și a sistemelor Twitter și a datelor clienților”, se arată în nota la nivel de companie.
Musk a încheiat afacerea de 44 de miliarde de dolari pentru Twitter pe 27 octombrie, după o durată de șase luni în care cea mai bogată persoană din lume a încercat să renunțe la acord de mai multe ori (și ulterior s-a plâns că „în mod evident plătea în exces”). Musk, care este acum CEO-ul Twitter, Tesla și SpaceX, este dornic să reducă costurile la Twitter, precum și să crească veniturile, în parte pentru că trebuie să plătească cele 13 miliarde de dolari în finanțare prin datorii de care avea nevoie pentru a finaliza afacerea.
Citeste si:
Telenovelă la final: Elon Musk a preluat oficial Twitter Inc
În ceea ce spera Musk să devină un nou flux major de venituri, el a anunțat că prețul unui abonament Twitter Blue va crește de la 4,99 USD la 8 USD pe lună și va deveni singura modalitate de a realiza verificarea cu bifa albastră pe platformă, împreună cu alte noi avantaje. Taxa de 8 USD/lună a fost întâmpinată cu rezistență din partea multor utilizatori de Twitter, motivându-l pe Musk să apere decizia de detractori. „Primești ceea ce plătești”, a scris el miercuri pe Twitter.
Comentariul va fi postat dupa aprobare