Revolut, aplicația financiară cu peste 20 de milioane de clienți la nivel global, din care peste 2 milioane în România, a lansat o nouă funcționalitate care le permite utilizatorilor nu doar să își transfere bani instant, dar și să comunice direct și să își trimită stickere, gif-uri animate sau să utilizeze emoticoane. Revolut Chat este disponibil pentru clienții din Spațiul Economic European și din Regatul Unit.
Pentru a putea utiliza această funcție, utilizatorii trebuie să intre în secțiunea Transfer și automat se va deschide o fereastră de chat, după ce se va selecta unul dintre contacte. Deoarece chat-ul este integrat în funcția de Transfer, nu va fi nevoie să se deschidă mai multe ferestre pentru a începe conversația.
Pentru a trimite un mesaj, tot ce are de făcut utilizatorul este să scrie textul în câmpul de redactare și să apese pe icon-ul cu săgeata albastră pentru a expedia mesajului. Imediat ce mesajul a fost trimis, o notificare va apărea în dreptul unuia dintre contacte.
“Suntem bucuroși să le oferim utilizatorilor această modalitate de a trimite mesaje instant prin aplicația noastră, o funcție care ne aduce și mai aproape de ținta noastră de a deveni o super-aplicație financiară. Acesta este răspunsul nostru la nevoia clienților de a comunica rapid între ei pentru a clarifica sau a da detalii despre transferurile personale de bani efectuate cu Revolut, chiar în cadrul aplicației noastre, fără a mai fi nevoiți să apeleze la alte aplicații de instant messaging pentru aceasta.
Noul chat este, practic, un suport de comunicare pentru transferurile rapide, accesibile și avantajoase de bani, realizate cu Revolut. Tot ce ne dorim este ca utilizatorii să se simtă și mai confortabil în legătură cu banii lor atunci când folosesc aplicația noastră și să găsească soluții la cât mai multe dintre nevoile lor financiare, în același loc”, a declarat Nikolay Storonsky, CEO Revolut.
Toate mesajele din chat sunt criptate în integralitate, pentru a conferi mai multă siguranță conversației. Clienții pot opta să dezactiveze această funcție din secțiunea Securitate și Confidențialitate, din profil. Funcția nu este disponibilă în versiunea Revolut <18, dedicată copiilor și adolescenților, poate fi folosită doar între clienți din Regatul Unit sau SEE.
Dialogul se poate iniția dacă numărul de telefon al interlocutorului figurează în lista de contacte sau dacă cei doi utilizatori au făcut, anterior, transferuri de bani. În egală măsură, chat-ul permite și blocarea altor utilizatori.
Pentru ca funcția să poată fi utilizată, clienții trebuie să aibă instalată versiunea 8.72 a aplicației pentru echipamentele lor iOS sau Android.
Comentariul va fi postat dupa aprobare