Unele dintre cele mai populare producții de pe Netflix nu sunt disponibile pe abonamentul cu reclame

Bogdan Chirea
0
netflix reclame

Netflix a introdus un nou nivel, susținut de reclame, dar unele dintre cele mai populare emisiuni de pe serviciul de streaming, inclusiv productii originale, nu sunt disponibile în acest plan de abonament. 

Lipsa conținutului disponibil se reduce totul la restricțiile de licențiere.

Originalele precum House of Cards, The Last Kingdom și Peaky Blinders nu sunt disponibile pe noul nivel, iar emisiunile populare precum New Girl, The Good Place și Friday Night Lights, de asemenea, nu pot fi vizionate. În timp ce fiecare serie încă apare pe streamer, se afișează un lacăt pentru a indica că nu poate fi vizualizată în planul susținut de anunțuri.

Citeste și: 

Abonamentele Netflix susținute de reclame vor fi lansate în noiembrie

Alte titluri care nu sunt disponibile, conform Netflix, includ: The Sinner, Queen of the South, Sing 2, The Bad Guys, Casino Royale, Quantum of Solace, Still Alice, Uncharted, Morbius și The Hurt Locker.

Deci, în timp ce noul plan Netflix vă poate economisi mulți bani – Netflix Basic cu reclame costă 6,99 USD pe lună în SUA, în comparație cu nivelul Standard de 15,49 USD pe lună, în timp ce Basic cu anunțuri este de 4,99 GBP pe lună și Standard este 10,99 GBP/lună în Marea Britanie – vine și cu o reducere destul de semnificativă a filmelor și emisiunilor TV.

Abonamentul susținut de reclame de la Netflix este disponibil doar în 12 țări, pentru moment, iar compania spune că are planuri de extindere în viitor. 

Nu se știe, momentan, dacă Netflix va avea un astfel de abonament în România, acolo unde cel mai ieftin abonament este 7,99 euro/lună. 

Diferențele de prețuri ale abonamentelor vin și cu reduceri semnificative ale titlurilor disponibile în fiecare zonă în parte. 

Deși,pentru moment această veste nu ar trebui să afecteze utilizatorii din România, dacă va exista un abonament cu reclame și la noi, cel mai probabil, situația va fi similară.


Anunțat în octombrie, Netflix Basic cu reclame este un nivel mai ieftin, susținut de reclame, al popularului serviciu de streaming. Spectatorii vor vedea mai multe reclame de 30 de secunde în timp ce urmăresc emisiuni TV și filme.

Potrivit Netflix, vor exista „o medie de aproximativ 4 minute de reclame pe oră” în timp ce vizionați filme și emisiuni, deși acest lucru va varia de la titlu la titlu. Nu puteți sări peste reclame, ca în cazul YouTube, dar le puteți întrerupe oricând.

Reclamele nu vor fi afișate deloc pe profilurile copiilor și nici nu vor apărea înainte de a lansa vreun joc pe Netflix.

Oficial, Netflix spune că unele filme și emisiuni „nu sunt disponibile pentru vizionare cu planul Basic cu reclame din cauza restricțiilor de licențiere”, dar nu sunt date detalii.

Dacă vedeți vre-un titlu Netflix cu lacăt, înseamnă că filmul sau emisiunea nu sunt disponibile pentru vizionare cu planul Basic cu reclame.

Netflix Basic cu reclame este de 6,99 USD/lună (4,99 GBP/lună) față de 15,49 USD/lună (10,99 GBP/lună) pentru Standard.

Diferentele nu se opresc aici. Spre deosebire de planul Standard, puteți viziona Netflix Basic doar cu reclame pe un singur ecran odată. Deci, nu îl puteți partaja între membrii familiei sau colegii de apartament - nivelul poate fi vizionat doar prin singurul dispozitiv la care este conectat.

O altă mare pierdere este capacitatea de a descărca filme și emisiuni Netflix. Netflix Basic cu reclame nu are opțiunea de a descărca nimic pentru a viziona offline.

Poate cel mai evident, Netflix Basic cu reclame afișează numai conținut în 720p. Planul Standard ajunge la 1080p, în timp ce nivelul Premium mai scump include conținut 4K UHD acolo unde este disponibil.

De asemenea, ar trebui să fie de la sine înțeles că principala diferență dintre Basic with ads și Standard este că primul are reclame, iar al doilea nu.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!