Bolt Business, divizia pentru transport corporate al super aplicației de mobilitate Bolt, a anunțat creșteri record în 2022, atât la nivel global, cât și în România, pe fondul revenirii la regimul de lucru hibrid sau integral de la birou.
Bolt Business, care facilitează furnizarea de servicii de transport corporate prin intermediul platformei pentru clienți mari corporativi din întreaga Europă, și-a crescut veniturile de la începutul anului 2022 cu 425%, un rezultat fără precedent. Creșterea înregistrată în România a depășit și ea 400% în aceeași perioadă. Ea a fost determinată de intensificarea activității companiilor client existente, alături de contractarea de noi clienți. Numărul de utilizatori unici pe platforma Bolt Business a crescut și el cu 400% față de aceeași perioadă a anului precedent, numărul de comenzi crescând în același ritm.
Nick Powell, VP Bolt Business, pune această performanță pe seama a doi factori principali: companiile care își continuă recuperarea post-pandemie și dorința angajaților de a se reîntâlni cu colegii.
„Călătoriile în interes de serviciu traversează o perioadă de schimbări fără precedent. Pandemia a afectat puternic companiile, acum recesiunea economică este o provocare pentru toate sectoarele, iar schimbările climatice reprezintă, pe bună dreptate, o preocupare majoră pentru toată lumea.”
„Acestea fiind spuse, vedem cum companiile au o dorință din ce în ce mai mare de a promova colaborarea față în față între colegi, după ani de zile în care au stat în spatele unui ecran. Oricine gestionează călătoriile în interes de serviciu trebuie să găsească un punct de echilibru între siguranța angajaților, costuri și sustenabilitate, aşadar suntem încântați că, în acest mediu plin de provocări, am fost furnizorul de călătorii corporative ales pentru atât de multe organizații”, a spus el.
În România, Bolt Business are peste 3000 de clienți companii. Angajații companiilor din România folosesc serviciile Bolt Business pentru întâlnirile de business din oraș sau din apropierea orașelor mari, sau seara și noaptea, când se întorc acasă de la serviciu.
„Obiceiurile utilizatorilor Bolt Business în România ne arată că transportăm angajații clienților noștri în siguranță și că am crescut și vom crește în continuare numărul de curse, pe măsură ce tot mai multe companii revin la modul de funcționare tradițional sau hibrid și reiau întâlnirile față în față cu clienții lor”, spune Daniel Simion, Country Manager Bolt Business România.
Bolt Business facilitează clienților săi furnizarea de servicii de transport corporate sigure și confortabile pentru angajați, prin intermediul suitei de produse Bolt. La nivel global, aceasta include transportul la cerere, închirierea de mașini și închirierea de scutere și biciclete electrice, toate acestea putând fi gestionate printr-o singură platformă, care oferă control și vizibilitate depline. Într-o perioadă în care mediul macroeconomic îndeamnă companiile să reducă costurile, Bolt Business propune prețuri competitive, alături de o alegere ecologică pentru călătoriile de business.
„Chiar dacă mediul de business rămâne dificil, oboseala cauzată de apelurile video este reală, fapt care va duce la o creștere a întâlnirilor față în față, în special cu parteneri externi”, a spus Nick Powell. „Prin combinația de accesibilitate, fiabilitate și siguranță a transportului, alături de instrumentele de management al cheltuielilor foarte performante la nivel de industrie, suntem bine poziționați pentru a ne continua creșterea și în 2023.”
Bolt Business oferă trei servicii principale:
● Team Account - o platformă pentru companii, cu mai mulți utilizatori:
○ Companiile se înregistrează gratuit, își adaugă toți utilizatorii pe platformă și stabilesc cine poate folosi produsele Bolt când și cât poate cheltui. Utilizatorii pot folosi Bolt în aplicația lor personală, apelând la metoda de plată a companiei, în loc de cea personală. Acest lucru înseamnă că nu mai este nevoie de cereri de cheltuieli, și că managementul companiei are control și vizibilitate depline. În plus, opțiunea de plată centralizată generează economii uriașe de timp și costuri pentru afacere.
● Work profiles - soluție simplă de cheltuieli pentru utilizatori care folosesc aplicația în interes de serviciu:
○ Persoanele fizice pot configura un profil de serviciu în aplicație, unde pot adăuga un card de plată de serviciu și pot introduce detalii despre locul unde doresc să fie trimise facturile, cum ar fi un e-mail de serviciu sau un departament de contabilitate. Apoi se conectează la software-ul de gestionare a cheltuielilor și primesc facturi care pot fi folosite pentru a deconta banii pe care îi cheltuiesc în scop profesional.
● API - Conectivitate pentru companiile mari, care pot utiliza ofertele Bolt Business prin intermediul propriului software
Comentariul va fi postat dupa aprobare