Ciuc Radler vine cu o nouă inovație la nivel de produs și lansează un gust inedit, de vară: Pepene și Coacăze Negre.
Brandul își completează astfel portofoliul actual, care include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Vișină și Lămâie, toate cu cu 0.00% alcool.
Sortimentul de Pepene și Coacăze Negre are un gust ușor, echilibrat și ideal pentru o zi caldă de vară – cu doar 29 kcal/100ml.
„Segmentul Flavored fără alcool este cel mai dinamic în piața de bere, cu creșteri semnificative de la an la an. De aceea, este esențial să inovăm, să aducem consumatorilor gusturi surprinzătoare și provocatoare”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
„Avem mare încredere în noua variantă – Pepene și Coacăze Negre, care a fost imediat îndrăgită de către consumatori, încă din etapa de testare. Suntem atenți la nevoile consumatorilor și asta se vede atât în produsele pe care le lansăm, cât și în modul în care alegem să le comunicăm ”, a mai declarat reprezentanta companiei.
Ciuc Radler își propune să fie un catalizator al distracției cotidiene. Astfel, brandul a început să comunice în 2023 pe platforma „Ia-ți doza de FUN”.
Noua comunicare Ciuc Radler a fost vizibilă încă din luna aprilie și va continua pe parcursul verii. Campania este una integrată, cu o prezență 360 la nivel de touch points de la TV, digital, OOH, radio, până la comunicare cu creatorii de conținut și prezența la Electric Castle, alături de activări speciale și promoții în magazine.
Comentariul va fi postat dupa aprobare