Deși s-ar putea să fie prima oară când auzi de Vodafone Flex, află că serviciul operatorului de telecomunicații va dispărea.
Lansat ca o alternativă la serviciul de succes Yoxo al celor de la Orange, abonamentul flexibil al celor de la Vodafone nu a răzbit prea mult , cel mai probabil din lipsă de marketing.
Prezentat în 2021 drept un serviciu ce oferă o experiență complet digitală, acesta permitea ca abonamentele Flex să fie configurate simplu și rapid, direct în aplicația My Vodafone, iar cartela SIM urma să fie expediată la utilizator prin curier.
Serviciul a fost trecut în moarte clinică de ceva luni fiind îngropat în aplicația My Vodafone și ascuns din opțiunile vizibile ale operatorului în aplicația sa.
Serviciul era adresat în special pentru atragerea de noi clienți, fie prin contractarea de numere noi, fie prin portare. Totul printr-o procedură digitală. Abonații existenți ai operatorului nu au avut posibilitatea de a se muta la o oferta Flex, nici măcar după expirarea termenului contractual. Doar utilizatorii cartelelor SIM au avut posibilitatea de a trece la abonamentul digital. Altfel spus era flexibil doar pentru upgrade nu și pentru downgrade (alegerea unei oferte mai avantajoase).
Informațiile operatorului cu privire la abonamentele Flex sunt atât de puține încât pe site-ul Vodafone nu se mai găsește decât un comunicat de presă de la momentul lansării.
Închiderea serviciului a fost anunțată prin SMS trimis clienților actuali. Aceștia au la dispoziție două opțiuni de a trece la un abonament standard, la un preț promoțional.
Astfel cei care au un abonament Vodafone Flex pot trece la
- Abonament RED 12 la 4 euro pe lună cu TVA inclus (reducere de 8 euro) cu următoarele beneficii: 50 GB trafic date naţional, minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, 600 minute internaţionale şi 3.73 GB trafic în roaming în Spaţiul Economic European;
- Abonament RED 15 la 6 euro pe lună cu TVA inclus (reducere de 9 euro) cu următoarele beneficii: nelimitat trafic date naţional, minute şi SMS-uri naţionale nelimitate, 600 minute internaţionale şi 5.6 GB trafic în roaming în Spaţiul Economic European.
Motivele pentru care serviciul se închide sunt, cel mai probabil, legate de lipsa de clienți dar și de faptul că operatorul pare că l-a lansat doar pentru a avea ceva similar cu competiția. Vodafone nu a investit ulterior resurse în diversificarea ofertelor, în promovare și nici nu l-a făcut atât de flexibil pe cum era promovat.
În momentul de față, YOXO, de la Orange, este un serviciu extrem de apreciat de către cei care chiar își doresc libertate contractuală dar și oferte avantajoase. Tot procesul de contractare este digital, inclusiv emiterea unui număr eSIM care poate fi generat și instalat automat dacă telefonul este compatibil. Dacă ai un card bancar și buletinul, tot procesul durează 15-20 de minute.
Nu este clar de ce Vodafone nu i-a dat nici o șansă serviciului dar judecând după performanțele negative legate de digitalizare este de înțeles.
Închiderea serviciului nu a fost anunțată oficial dar a fost semnalată de utilizatorii serviciului care au primit mesaje de la Vodafone.
Iată cum arată un mesaj trimis de Vodafone către utilizatorii Flex:
Buna ziua,
Incepand cu luna Aprilie 2023, oferta Flex a fost retrasa din portofoliul Vodafone. Beneficiile din oferta curenta raman disponibile pana la expirarea valabilitatii lor.
In acest moment va pot ajuta cu una dintre urmatoarele 2 variante:
• Red 12 redus la 4 EUR/luna cu TVA inclus (pretul standard este de 12 euro/luna, insa dvs. beneficiati de 8 EUR reducere) cu urmatoarele beneficii: 50 GB trafic date national, nelimitat min/sms nationale, 600 min internationale si 3.73GB trafic in roaming in Spatiul Economic European;
• Red 15 redus la 6 EUR/luna cu TVA inclus (pretul standard este de 15 euro/luna, insa dvs. beneficiati de 9 EUR reducere) cu urmatoarele beneficii: nelimitat trafic date national, nelimitat min/sms nationale, 600 min internationale si 5.6 GB trafic in roaming in Spatiul Economic European;
Oferta este disponibila fara achizitie cu telefon in rate, iar reducerea se aplica pe toata perioada contractuala. Oricand dupa primele 9 luni intrati in programul de loialitate si puteti renegocia contractul in functie de promotiile la momentul respectiv cu achizitie de telefon la pret redus.
Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti o copie/poza a cartii de identitate si sa ne confirmati activarea ofertei.
Mentionez ca aceasta oferta este limitata, astfel ca avem nevoie de confirmarea dvs.
Comentariul va fi postat dupa aprobare