Platforma de comerț electronic PrestaShop și Klaviyo, soluție de automatizare de marketing și de date ale clienților, anunță lansarea PrestaShop Automation with Klaviyo la nivel global, inclusiv în România.
PrestaShop a ales Klaviyo datorită caracteristicilor sale avansate și inovatoare, a integrării fără probleme cu platforma PrestaShop și a istoricului său solid în a sprijini afacerile prin automatizarea marketingului personalizat. Astfel, PrestaShop oferă comercianților săi o soluție de încredere și eficientă, care poate îmbunătăți semnificativ strategiile de marketing, generând rezultate de succes.
În contextul în care peste 70% dintre consumatori așteaptă servicii personalizate din partea brandurilor, cererea pentru experiențe adaptate la nevoile fiecărui cumpărător este mare[1]. PrestaShop Automation with Klaviyo răspunde acestei nevoi, oferind comercianților un instrument puternic pentru a crea interacțiuni extrem de personalizate.
Prin segmentarea în timp real a clienților, fluxurile automate predefinite de e-mail, analiza predictivă și suportul cuprinzător, PrestaShop Automation with Klaviyo permite comercianților să crească rata conversiilor și încasările. Drept urmare, oferirea de experiențe personalizate contribuie la crearea de relații pe termen lung cu clienții.
"Credem în abilitarea fiecărui antreprenor de a deține, controla și dezvolta magazinul său online. Cu PrestaShop Automation with Klaviyo ducem personalizarea și automatizarea de marketing la următorul nivel. Comercianții pot acum să valorifice eficient datele clienților lor, să automatizeze comunicarea personalizată și să obțină rezultate remarcabile în ceea ce privește implicarea, conversiile și veniturile", spune Eric Senechal, Managing Director la PrestaShop.
Datele arată că 82% dintre comercianți folosesc deja e-mailul în strategiile lor de marketing[2], recunoscând eficiența acestuia în atingerea obiectivelor și implicarea clienților. PrestaShop Automation with Klaviyo se adresează celor mai stringente nevoi ale comercianților, oferindu-le un avantaj competitiv în peisajul comerțului electronic.
Prin integrarea perfectă cu magazinele online și având acces la peste 300 de alte aplicații și instrumente, comercianții PrestaShop își pot consolida datele despre clienți și pot asigura disponibilitatea acestora în timp real. Această bază de date unificată oferă o înțelegere mai profundă a comportamentului cumpărătorilor,, permițând implementarea unor campanii de marketing segmentate, mai precise și mai eficiente.
Statisticile arată că, în medie, 70% din coșurile de cumpărături online sunt abandonate cu doar câteva momente înainte de finalizarea achizițiilor. Printre motive se numără: navigarea ocazională (listele de dorințe), planificarea prea scumpă, costuri de expediere prea mari, coduri de reducere care nu funcționează. Cu PrestaShop Automation with Klaviyo, comercianții au la dispoziție instrumente automate de marketing, cu scopul de a reveni pe radarul clienților care și-au abandonat coșurile de cumpărături și îi pot atrage să își finalizeze achiziția.
"Suntem mereu în căutarea unor soluții care să îmbunătățească viața clienților noștri și suntem entuziasmați să facem parte din grupul select al PrestaShop Essentials. Crearea de parteneriate solide cu platforme precum PrestaShop permite clienților noștri să-și dezvolte afacerile, facilitând crearea de experiențe personalizate la scară largă", spune Justin Khaksar, Vicepreședinte Senior al Departamentului Internațional de la Klaviyo.
PrestaShop Automation with Klaviyo se adresează unei game variate de comercianți, de la afaceri mici și mijlocii (IMM-uri) până la start-up-uri, aflați în căutarea unei soluții complete de management al conținutului (CMS - Content Management System). Interfața prietenoasă a fost gândită astfel încât toți comercianții, indiferent de nivelul de cunoștințe digitale, pot naviga și utiliza cu ușurință platforma, la întregul său potențial.
Caracteristicile cheie ale PrestaShop Automation with Klaviyo:
● Segmentarea puternică - pentru a trimite conținutul potrivit publicului potrivit, asigurând campanii hiper personalizate.
● O bază de date unificată - pentru centralizarea seturilor de date istorice și în timp real ale clienților, oferind o imagine cuprinzătoare asupra profilurilor clienților, tranzacțiilor și comportamentelor.
● Integrări fără întreruperi - pentru a se conecta la peste 300 de integrări predefinite, aducând împreună fără efort toate sursele de date pentru o strategie de marketing unificată.
● Informații relevante și optimizare - pentru a accesa rapoarte predefinite și personalizate, a automatiza testarea A/B și pentru a valorifica repere personalizate așa încât să se poată lua decizii bazate pe date.
● Experiență multicanal - pentru a coordona mesajele pe mai multe canale, inclusiv email, formulare și remarketing social, pentru conversii maxime.
Împreună cu lansarea PrestaShop Automation with Klaviyo, Klaviyo oferă și integrări îmbunătățite cu versiunile 1.7 și 1.8 ale PrestaShop. Acestea includ funcționalități și caracteristici noi, ajutând comercianții să economisească timp, pe care să-l dedice dezvoltării afacerilor.
Într-un mediu online extrem de competitiv, soluția PrestaShop Automation with Klaviyo deblochează întregul potențial al afacerilor de comerț electronic la nivel mondial, stimulând creșterea veniturilor.
Cu operațiuni în România încă din 2008, PrestaShop a depășit pragul de 6.500 de magazine active în România și își propune să-și extindă afacerea la nivel local, dorind să ajungă la peste 10.000 de magazine active local în următorii 3 ani.
Comentariul va fi postat dupa aprobare