Twitter va începe în curând să plătească creatorii de conținut verificați pentru anunțuri în răspunsurile lor, cu un prim bloc de plată de aproximativ 5 milioane de dolari, a declarat vineri proprietarul companiei, Elon Musk.
„Rețineți, creatorul trebuie verificat și doar reclamele difuzate utilizatorilor verificați contează”, a spus Musk, miliardarul care a cumpărat Twitter în octombrie anul trecut, într-un tweet.
De când Musk, CEO-ul Tesla, a achiziționat Twitter, platforma s-a chinuit să rețină agenții de publicitate, care au fost precauți cu privire la plasarea anunțurilor lor după ce compania a concediat mii de angajați.
Mișcarea vine în timp ce nou-numitul CEO al Twitter, Linda Yaccarino, un veteran în publicitate de la NBCUniversal, este pe cale să preia conducerea platformei de socializare.
În martie, Musk a spus că serviciul de mesagerie câștigă aproximativ 5 sau 6 cenți pe oră din partea utilizatorilor și ar putea ridica această sumă la 15 cenți sau mai mult cu reclame care sunt mai relevante și mai oportune.
Comentariul va fi postat dupa aprobare