DiFine PR, agenție de comunicare fondată în 2017 de către Diana Iosu, specialist cu 25 de ani de experiență în domeniu, a lansat la începutul acestei luni DiFine Social, o divizie de marketing digital&social media prin care se va concentra pe crearea de comunităti online și offline. Departamentul este condus de Iulia Stănescu, unul dintre cei mai experimentați specialiști din România în marketing digital și co-organizator al SocialPedia, o comunitate dedicată educației pasionaților de digital.
Departamentul DiFine Social oferă servicii de social media și marketing precum: strategie de marketing digital, social media și creare de comunități, content marketing, email marketing, influencer marketing, video marketing, social ads, analiză și optimizarea prezenței online, copywriting, creație grafică și video. De asemenea, compania extinde serviciile și în zona de branding, SEO, website design, PPC marketing.
DiFine Social se adresează atât start-upurilor, cât și companiilor mari, iar în prezent oferă servicii de digital marketing pentru clienți precum: NN România, Black Sea Fund, Techcelerator, Growceanu, Restart Energy, Enovatika, ROTSA (Romanian Startups Association), Prow Conference, Eka – Centrul Stării de Bine.
Totodată, compania gestionează comunicarea și promovarea online pentru cinci evenimente de referință: NASA Space Apps Challenge România - ediția locală a celui mai mare hackathon internațional, Fuckup Nights Bucharest, Startup Universe, Startup Reaktor, Cassini Hackathon.
Noul departament are o echipă de șase specialiști.
Coordonatorul DiFine Social este Iulia Stănescu, unul dintre cei mai cunoscuți experți în domeniu, cu 16 ani de experiență în comunicarea digitală. De-a lungul anilor, Iulia a lucrat zece ani în jurnalism online, social media și PR pentru branduri precum Utv, Radio 21, Digi24, Kanal D și șase ani ca freelancer în marketing digital. Ca freelancer, Iulia Stănescu a colaborat cu clienți din zona de tehnologie, asigurări, educație financiară, antreprenoriat, cultură, turism, evenimente și fotografie. De asemenea, este co-organizator al SocialPedia, singurul eveniment lunar de social media din România și trainer de educație digitală și antreprenorială pentru copii și adolescenți.
Focus pe crearea de comunități online și offline prin povești originale
“După șase ani de freelancing, am știut că trebuie să-mi duc pasiunea pentru social media și digital la nivelul următor. Colaborez de cinci ani cu DiFine PR, iar acest pas a fost firesc. Astfel, am creat o echipă dedicată pentru implementarea campaniilor de comunicare online pentru clienții DiFine PR, o echipă creativă și mereu la curent cu schimbările rapide din social media. Până la finalul anului, ne-am propus să rafinăm serviciile oferite clienților, incluzând componenta de conținut video scurt pentru Reels, TikTok, Snapchat și Shorts. În 2024 ne dorim să dublăm numărul actual de clienți în zona de social media și să adăugăm servicii de Social Ads, SEO și Copywriting”, afirmă Iulia Stănescu, Head of DiFine Social.
Un obiectiv central al DiFine Social este ca prin intermediul storytellingului să creeze comunități organice online și offline pentru clienții companiei.
“Cele mai puternice branduri sunt cele care au comunități organice, fidele și unite în jurul lor pentru că persoanele care fac parte din acestea sunt acolo pentru că iubesc brandul, pentru că l-au folosit și pentru că pot garanta pentru el. Se pot transforma cu ușurință în ambasadori și se pot implica în discuții despre brand, oferind impresii reale. Comunitățile sunt extrem de importante în această perioada a vitezei și a conținutului scurt, când suntem bombardați cu zeci de informații în fiecare minut. Reprezintă nucleul online al brandului, ancora lui. Cum ne dorim să creștem comunitățile? Prin conținut autentic, relevant, prin informații utile pentru utilizatori. Prin managementul de comunități și user generated content. Prin discuții care contează pentru utilizatori și care ajută brandul”, explică Iulia Stănescu.
“DiFine Social este un plan prevăzut la scurt timp după lansarea DiFine PR, acum însă a apărut cadrul optim în care să prindă viață atât din perspectiva cererii crescute a clienților pentru acest tip
de servicii, dar și datorită maturității la care am ajuns în relația cu Iulia și cu echipa. Lucrăm cu Iulia îndeaproape de cinci ani, avem rezultate excelente împreună, iar această dezvoltare a fost una naturală”, spune Diana Iosu, fondator DiFine PR.
60% dintre clienți vin din domeniul tehnologiei
Printre clienții constanți ai agenției se numără NN, Sodexo, Stefanini, Seedblink, GapMinder VC, Black Sea Fund, Techcelerator, Growceanu, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Tema Energy, Alexandrion Group. De asemenea, compania a lucrat de-a lungul anilor cu peste 100 de start-upuri de tehnologie pentru comunicarea rundelor de finanțare atrase.
“Încă de la lansare businessul a crescut într-un ritm foarte alert atât din punctul de vedere al portofoliului de clienți, cât și al echipei. Anul acesta ne-am consolidat businessul concentrându-ne pe a menține un grad optim de satisfacție în rândul clienților existenți, atrăgând totodată clienți, dar și un număr notabil de seniori în echipă. Până la finalul anului ne-am propus să păstrăm un ritm constant de creștere pe toate palierele. În continuare, peste 60% dintre clienți sunt din zona de tehnologie și ne dorim să rămânem alegerea lor și pe viitor. În ultimii doi ani am dezvoltat competențe stabile și pe industrii precum energie,asigurări, servicii financiare, resurse umane”, adaugă Diana Iosu.
Comentariul va fi postat dupa aprobare