Samsung Electronics a fost inclusă recent de Interbrand, o companie globală de consultanță de marcă, în top cinci branduri globale, pentru al patrulea an consecutiv.
Interbrand lansează topul ,,Cele mai bune branduri globale" anual. Conform evaluării din acest an, valoarea mărcii Samsung a ajuns la 91.4 miliarde de dolari, o creștere de 4% de la an la an.
Valoarea brandului Samsung a crescut în toate domeniile de activitate în 2023, chiar și în contextul unei cereri lente în industria IT globală. Potrivit Interbrand, evaluarea Samsung Electronics a fost influențată pozitiv de următoarele:
· Îmbunătățirea constantă la nivelul întregii companii a experienței oferite clienților pe baza strategiei ,,One Samsung";
· Nivelul crescut de conectivitate și experiențe de joc îmbunătățite prin portofoliul larg de produse al companiei și SmartThings;
· Rolul companiei ca lider în viitoarele tehnologii inovatoare, cum ar fi 6G, inteligența artificială (AI), automobilele, realitatea augmentată (AR) și realitatea virtuală (VR);
· Acțiuni consecvente pentru consolidarea poziției de lider ESG prin activități ecologice în toate liniile de produse.
,,Datorită sprijinului clienților noștri din întreaga lume, valoarea brandului Samsung Electronics a continuat să crească constant, într-un mediu de afaceri provocator. Ne vom strădui întotdeauna să fim un brand iubit de clienții noștri, conducând în inovația tehnologică, asigurând experiențe semnificative și continuând eforturile noastre de sustenabilitate.", a declarat YH Lee, președintele Biroului Global de Marketing al Samsung Electronics. "
Valoarea mărcii determinată de SmartThings, experiența în jocuri, inovațiile de top din industrie și poziția de lider ESG
La sfârșitul anului trecut, Samsung Electronics a înființat Centrul Direct-to-Consumer (D2C) în cadrul Biroului Global de Marketing pentru a oferi o experiență integrată online și offline. Compania are, de asemenea, Centrul CX-MDE – care este responsabil pentru consolidarea experienței pe dispozitive multiple – pentru a crește sinergia dintre produse și pentru a îmbunătăți experiența generală a clienților.
Parteneriatele au fost, de asemenea, un factor major care a determinat valoarea brandului Samsung în ultimul an. Prin SmartThings, care oferă o experiență de conectivitate unificată, Samsung își consolidează în continuare parteneriatele deschise pentru a asigura conectivitatea nu numai a propriilor produse, ci și a diverselor dispozitive terțe. În plus, parteneriatele cu diferite companii din domeniul produselor mobile, tablete, TV, PC și monitoare oferă clienților o experiență de joc optimizată.
Samsung continuă să investească în tehnologii de vârf ale viitorului, cum ar fi 5G / 6G, AI și auto, care vor permite și împuternici consumatorii de mâine. În sectorul semiconductorilor, compania a fost recunoscută pentru inovațiile sale la nivel de industrie, cum ar fi memoria DDR5 DRAM de 12nm și pentru abordarea activă a industriilor promițătoare, de la AI la automobile și dispozitive mobile avansate.
ESG a fost un punct focal major, deoarece activitățile ecologice ale companiei au un impact real. Eforturile Samsung includ creșterea utilizării materialelor reciclate, cum ar fi materialele plastice din plasele de pescuit aruncate, sticla și aluminiul din seria Galaxy S23 și Galaxy Z Flip5ᆞFold5, licențierea deschisă a tehnologiei celulelor solare ce permit încărcarea doar cu lumina din interior utilizate în televizoare, colaborarea cu Patagonia pentru filtrul Less Microfiber™ folosit la mașinile de spălat și introducerea modului de energie AI în SmartThings Energy.
Eforturile recunoscute ale Samsung în fiecare divizie de afaceri
Dispozitive mobile
· Inovația la nivelul camerei din seria Galaxy S23 pe baza informațiilor clienților
· Lansarea campaniei ,,Join the Flip Side" și menținerea poziției de lider în categoria telefoanelor pliabile
· Consolidarea poziției sale în industria de gaming pentru a optimiza performanța jocurilor pe dispozitivele Galaxy prin colaborarea cu parteneri de top din industrie
· Îmbunătățirea constantă a accesibilității produselor și serviciilor sale, inclusiv funcția ,,Sunet ambiental" de pe Galaxy Buds
· Aplicația Samsung Global Goals pentru a mobiliza comunitatea Galaxy și a o educa cu privire la modalitățile de susținere a Obiectivelor Globale
Reţele
· Pionierat în inovația 5G prin leadership tehnic, cum ar fi 5G Virtualized Radio Access Network (vRAN) și Open RAN
· Consolidarea poziției sale în industria 5G prin parteneriate puternice cu operatorii globali de telecomunicații de nivel 1
· Comunicarea aspectelor de sustenabilitate ale tehnologiei de rețea 5G Samsung
Afișaj vizual
· Consolidarea poziției de lider pe piața globală prin inovarea continuă a produselor, inclusiv Neo QLED 8K și Micro LED
· Consolidarea poziției sale în industria jocurilor prin produse inovatoare, cum ar fi Odyssey Ark, și parteneriate cu servicii de streaming de jocuri de top la nivel mondial
Electrocasnice
· Menținerea poziției de lider global în categoriile majore de electrocasnice, cum ar fi frigiderele și mașinile de spălat
· Îmbunătățirea experienței utilizatorilor pe tot parcursul ciclului de viață al produsului, pe baza informațiilor despre clienți
· Introducerea unui nou rol pentru aparatele electrocasnice cu produse personalizate și câștigarea premiului CES pentru inovație, premiul iF Design și multe altele.
Semiconductor
· Inovație în industrie, cum ar fi memoria DRAM DDR5 pe 12nm și consolidarea poziției de lider de piață
· Consolidarea parteneriatelor în domenii cu creștere puternică, cum ar fi IA și industria auto
· Extinderea aplicațiilor Exynos în dispozitive portabile și 5G
· Îmbunătățirea credibilității prin introducerea senzorilor ISOCELL în smartphone-urile emblematice de la producătorii majori
· Consolidarea consecventă a comunicațiilor ESG
Cele mai bune branduri globale desemnate de Interbrand sunt listate în funcție de evaluarea valorii fiecărei mărci, care este rezultatul unei analize cuprinzătoare a performanței financiare a companiei, a influenței brandului asupra achizițiilor clienților și a competitivității mărcii. Este o evaluare a valorii mărcii cu una dintre cele mai lungi istorii din lume, recunoscută pe scară largă pentru credibilitatea sa.
Comentariul va fi postat dupa aprobare