Agenția de creație strategică Minio Studio a încheiat anul 2023 cu 11 premii obținute la festivalurile de industrie locale și internaționale pentru campaniile create împreună cu Coca-Cola HBC, Ciuc Radler® (Heineken®), CeraVe (L’Oreal România), Kaufland România și Maker Podcast (Maker Studio).
Proiectele Bring Your Own Magic, #OSăFiePepene, Casa CeraVe, #Mulțumesc și Maker Podcast au primit recunoaștere la festivaluri precum Digital Communication Awards, Employer Branding Awards, Romanian PR Award și Webstock Awards.
„Este o bucurie reală să vedem aprecierea primită de campaniile noastre în acest an. Fiecare proiect în parte reprezintă eforturile și dedicarea colegilor din agenție, ale clienților noștri și ale tuturor partenerilor cu care am colaborat. Pot doar să mulțumesc fiecăruia în parte, să mă bucur de complexitatea proiectelor pe care le desfășurăm și să apreciez încrederea pe care clienții o au ori de câte ori vin cu un brief către noi” – declară Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.
Campania Bring Your Own Magic a fost recompensată cu următoarele premii:
• Gold – Employer Branding Awards (Best Use of Employee Generated Content)
• Silver - Digital Communication Awards Berlin (Recruting & Employer Branding)
• Silver – Romanian PR Awards (Employer Branding & Diversity Management)
• Silver – Employer Branding Awards (Best Use of Social Media in an Employer Branding Campaign)
• Bronze – Employer Branding Awards (Best Recruitment Campaign)
• Bronze – Employer Branding Awards (Best Employer Branding Campaign Targeting Gen Z)
• Shortlisted in top 5 – European Excellence Awards (Innovation of the Year)
• Shortlisted – Webstock Awards (Best Creative Idea; Best Integrated Digital Campaigns)
În plus, campania este nominalizată la RAD Awards UK în trei categorii: Candidate Experience, Early Career Attraction și Graduate Campaign – urmând ca luna aceasta să se anunțe câștigătorii.
Minio Studio & Coca-Cola HBC – Bring Your Own Magic – în 23 de țări
Campania internațională marchează și prima colaborare a agenției locale cu brandul Coca-Cola HBC. Proiectul a fost unul amplu, creat de la zero, de la concept, structură, identitate, EVP și până la implementare în 23 de țări și evaluare 360.
Bring Your Own Magic este considerată un best-practice în Coca-Cola HBC datorită rezultatelor și a inovațiilor pe care le integrează. ILTP (International Leadership Trainee Program) a presupus un efort de construcție, prin alinierea echipelor de Talent Acquisition, Learning & Development și Employer Branding ale Coca-Cola HBC, alături de echipele locale din 23 de țări care au recrutat local.
Am transformat recrutarea într-un proces de învățare pentru candidați și considerăm că este o inovație în zona de employer branding, cât și un demers inclusiv reprezentativ pentru companie și relevant pentru generație.
Campania a atras de 6 ori mai mulți candidați decât targetul propus, fără a-i dezamăgi pe candidații care nu au fost acceptați în program, aceștia primind materiale utile, feedback personalizat după fiecare probă, șansa de a întâlni top leaderi din Coca-Cola HBC în webinarii și mulți dintre ei au avut sesiuni de coaching, cu raport și sfaturi 100% customizate pentru ei.
O Să Fie Pepene! - aceasta este platforma creativă pe care am comunicat noua variantă Ciuc Radler® Pepene & Coacăze Negre. Acest mesaj simplu, de impact, a reprezentat un îndemn către consumatorii noștri GenZ să își trăiască vara spontan. Cu noua lansare de produs, Ciuc Radler® 0.0 a reușit o performanță excelentă – creștere în volum într-o piață în scădere.
Campania a fost una integrată, cu mai multe flight-uri de comunicare, pentru a putea acoperi o perioadă mai amplă și pentru a permite optimizarea periodică, și cu un mix de SM & digital, TV, creatori de conținut.
Lansarea de Ciuc Radler® Pepene & Coacăze Negre a fost una de succes. Campania s-a adresat publicului tânăr cu un mesaj simplu, despre distracție spontană, fără stres și planificare, altfel spus – „Să Fie Pepene!”
Campania are o arhitectură complexă, cu multiple canale, executate consistent și cu focus. Ne-am atins obiectivele, iar consumatorii și-au luat doza de FUN și chiar a fost pepene!
Campania integrată #OSăFiePepene a primit anul trecut:
• Bronze - Webstock Awards (Best Integrated Digital Campaigns)
Totodată, a fost nominalizată la Romanian PR Award (Brand PR – New products and services).
Casa CeraVe - Positivity ON/Acnee OFF a fost campania digitală 360 care le-a redat stima de sine tinerilor români care se confruntă cu acneea. User journey-ul digital a culminat în experiența Casa CeraVe (Understand, Boost, Learn, Discover, Share), depășind standardele anterioare ale brandului prin experiențe imersive și consultanță de specialitate.
În contextul lansării gamei Blemish Control, care trebuia să întărească prezența brandului în piața anti-acneică, am reușit să creăm o experiență de brand care nu a transmis doar un mesaj comercial, ci a contribuit la normalizarea discuției și atenuarea efectelor psiho-emoționale ale acneei pentru cele mai vulnerabile persoane la această problemă: tinerii.
Prin acțiunile offline & online, am încercat să setăm un nou standard în segmentul dermato-cosmetic și să demonstrăm că există și alte variante prin care produsele de calitate să câștige încrederea consumatorilor, nu doar prin concentrarea bugetului campaniei în KOLs.
Casa CeraVe a reușit să fie o experiență de brand nu doar pentru cei care au reușit să participe la eveniment, ci și pentru toți membrii comunităților lor digitale: de la consumatori și până la influenceri și medici specialiști. Practic, am reușit să liberalizăm o experiență de brand pentru toți tinerii din România, prin maximizarea digitală a conținutului realizat acolo.
Proiectul Casa CeraVe a fost apreciat de industrie cu două premii:
• Bronze – Romanian PR Award (Brand PR – New products and services)
• Bronze – Romanian PR Award (Communication in medical sector)
Casa Cerave a avut și două nominalizări la Webstock Awards (Best Experiential Campaigns; Best Integrated Digital Campaigns).
Campania Kaufland de comunicare internă #Mulțumesc a adresat două nevoi specifice: susținerea motivației angajaților într-una din cele mai aglomerate perioade de an și creșterea interesului pentru aplicația de comunicare internă, Connect, prin generarea de EGC (employee-generated content) organic. Obiectivele principale au fost recunoașterea eforturilor angajaților, creșterea relevanței utilizării aplicației și generarea unui climat pozitiv în rândul angajaților.
Avându-l ca ambasador pe carismaticul Smiley, proiectul a mizat pe o mecanică de activare prin care angajații erau încurajați de acesta să posteze o poză și un mesaj de mulțumire pentru colegul cu care au lucrat cel mai bine de-a lungul anului, în platforma Connect. Ca recunoaștere, Kaufland a oferit pulovere de Crăciun pentru participanți și colegii lor.
Campania a demonstrat că recunoașterea eforturilor și crearea de legături între colegi contribuie semnificativ la motivarea și retenția personalului. Acest succes susține obiectivele de employer branding ale Kaufland și consolidează cultura organizațională pozitivă.
#Mulțumesc, proiectul special realizat pentru Kaufland, a primit:
• Bronze – Employer Branding Awards (Special Projects)
Maker Studio, parte a grupului Minio, și-a propus să fie prima agenție din România care să implice GenZ și influenceri în mod direct în procesele creative pentru campaniile de conținut.
Spre deosebire de competitori, Maker Studio folosește creatorii de conținut în rol de consultanți care să maximizeze impactul, nu doar canale sau actori.
Pentru a genera buzz pentru lansarea sa din 2023, agenția nu s-a putut baza pe o abordare clasică. În schimb, am dezvoltat un viddeo-podcast profesional ca principal instrument de PR, pentru a prezenta expertiza în influencer marketing și să câștige credibilitate prin selectarea invitaților.
Și Maker Podcast a obținut un premiu:
• Premiu de Excelență – Romanian PR Award (Podcast)
Minio Studio - Cea mai premiată agenție la Employer Branding Awards
Prin seria de premii luate la Employer Branding Awards în 2023, Minio Studio a fost și cea mai premiată agenție la această competiție.
Recunoașterea industriei, aprecierea clienților și rezultatele obținute în campanii demonstrează profilul de creative problem-solvers al agenției și calitatea serviciilor de publicitate oferite.
Planurile de comunicare ale Minio Studio sunt ambițioase și pentru 2024. În plus, începând din acest an Minio Studio face echipă cu Maker Studio și formează un grup solid de studiouri de advertising.
CP
Comentariul va fi postat dupa aprobare