Heineken dă startul optimilor UEFA cu noua campanie care se bazează pe platforma deja consacrată ”Fresher Football”, care are ca scop promovarea unui fotbal mai incluziv.
Brandul a depus eforturi pentru a echilibra balanța, militând pentru a face din acest sport un mediu mai pozitiv și mai primitor pentru a ne bucura împreună de fotbal. Această nouă campanie și-a propus să reîmprospăteze ceea ce înseamnă cu adevărat să fii un fan adevărat, revendicând această medalie de onoare care a fost asociată prea mult timp cu un comportament negativ în fotbal.
„Există o minoritate a suporterilor de fotbal care poate strica jocul pentru toți ceilalți, afectând reputația fanilor „adevărați”, spune Nabil Nasser, Global Head al Heineken® Brand: „Dar acea categorie problematică nu reprezintă majoritatea. Noua noastră campanie este o interpretare ingenioasă a stereotipului „fan adevărat”, arătând în schimb cum arată cu adevărat suporterii adevărați, sărbătorind publicul divers care trăiește și resimte cu adevărat acest sport într-un mod pozitiv și, uneori, excentric.”
În mjlocul campaniei se află un film creat de regizorul australian, Mark Molloy. Filmul reprezintă adevărata față a fanilor moderni ai fotbalului. Filmul amuzant și emoționant, inspirat de fani adevărați, arată dedicarea pe care oamenii o au față de acest sport frumos. Pentru a viziona filmul, uită-te AICI.
Virgil van Dijk, căpitanul echipei naționale masculine a Olandei, alături de actuala ambasadoare Jill Scott MBE, fostă jucătoare a echipei Lioness, și-au unit forțele în acest nou capitol al campaniei Heineken® pentru promovarea incluziunii în fotbal.
„Obișnuiam să merg pe Stadium of Light cu bunicul meu aproape în fiecare weekend, indiferent dacă ploua sau dacă era soare”, spune Jill Scott MBE, „Dar când te gândești la felul în care arată un fan adevărat al fotbalului, majoritatea oamenilor nu-și imaginează o adolescentă. Asta îmi place la noua campanie Heineken®. Arată cum sunt adevărații fani ai fotbalului și testează așteptările oamenilor despre ce înseamnă un fan „adevărat”.”
Virgil van Dijk afirmă: „Fanii „Adevărați” mă fac să fiu mândru și apreciat ca jucător. Cred că este important să recucerim această expresie, deoarece este important să renunțăm la conotațiile negative din trecut. Nimeni nu se naște rasist, cred că lucrurile esențiale pentru a face schimbarea sunt educația și comunicarea reciprocă. Sper că putem face parte din această schimbare, de aceea mă bucur că Heineken® provoacă percepția a ceea ce înseamnă un fan adevărat și demonstrează că există un loc pentru toată lumea în acest joc.”
Pentru a marca mesajul de susținere a unui public incluziv, Heineken® a rezervat unele locuri la finala UEFA Champions League pentru câțiva fani adevărați, care și-au împărtășit poveștile cu noi. Câștigătorii vor avea parte de o experiență unică în weekendul finalei.
Comentariul va fi postat dupa aprobare