Primăvara a început să dea semne pozitive, așa că mulți șoferi probabil se gândesc deja la achiziționarea unor anvelope sigure de vară. Cu toate că investiția în anvelopele de vară de înaltă calitate este una substanțială, alegerea unor modele premium poate fi o opțiune mai sigură și mai accesibilă pe termen lung.
Temperaturile au început în sfârșit să crească, așa că Goodyear recomandă șoferilor să treacă la echipamentul de vară. Alegerea anvelopelor potrivite afectează extrem de mult distanțele de frânare, care pot fi de până la 15 metri pe un drum umed la 80 km/h și de 7 metri pe un drum uscat la 100 km/h. Totodată, teste recente au arătat că la frânarea pe un drum umed, în temperaturi de 15 °C și la 80 km/h, anvelopele de iarnă au o distanță de frânare cu aproximativ doi metri mai mare decât cele de vară.
Parcurgi o distanță de două ori mai mare cu anvelopele premium
Revista germană Auto Bild a comparat potențialul a 20 de anvelope de vară și a clasat pe primul loc modelul premium Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, care au rezistat unei uzuri de 63.200 de kilometri. Ceea ce înseamnă mai mult decât dublul kilometrilor care pot fi parcurși cu anvelopele care se află pe ultimul loc din acest clasament.3
Auto Bild a comparat și prețul per 1.000 de kilometri a 20 de anvelope, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 dovedindu-se și în acest caz cea mai ieftină variantă, la 8,70 euro pe 1.000 km. Adică aproximativ jumătate din prețul mediu pe 1.000 km al ultimelor șapte anvelope din clasament, care a fost de 16,15 euro.4 Cu alte cuvinte, anvelopa Goodyear a avut un durată de viață (calculată până la uzura benzii de rulare permisă de lege) care, atunci când este raportată la preț, depășește toată concurența.
Întreținerea corectă prelungește durata de viață a anvelopelor și ajută șoferii să facă economii
Cu o întreținere adecvată, șoferii pot obține cele mai bune rezultate folosind anvelopele premium, ceea ce îi ajută chiar să economisească bani pe termen lung.
Prin urmare, Goodyear recomandă șoferilor să verifice în mod regulat dacă anvelopele sunt intacte și să se asigure că adâncimea benzii de rulare nu este mai mică decât cea legală. Anvelopele uzate sunt deosebit de periculoase în condiții de ploaie, când banda de rulare poate să nu se dreneze corespunzător
Comentariul va fi postat dupa aprobare