Flaminjoy, platforma de influencer marketing și Ipsos, companie de top în cercetarea de piață globală, lansează soluția Trend Scout, printr-un parteneriat strategic ce are ca obiectiv transformarea modului în care brandurile se conectează cu publicul lor țintă.
În peisajul actual al industriei de marketing, un domeniu care evoluază rapid, brandurile se confruntă cu numeroase provocări în a se conecta cu publicul lor țintă. Soluția Trend Scout abordează aceste aspecte prin combinarea expertizei extinse a Ipsos în cercetarea de piață cu înțelegerea profundă a Flaminjoy în ceea ce privește dinamica influencerilor.
Trend Scout reprezintă o inovație în domeniul cercetării de piață și are rolul de a valorifica potențialul influencerilor și al comunităților lor pentru a genera perspective profunde și a dezvălui tendințe în timp real.
Această abordare vine în completarea audiențelor tradiționale, pentru a oferi o imagine de ansamblu și o analiză mai detaliată asupra preferințelor și obiceiurilor de utilizare și consum, pentru a descoperi tendințele emergente, nevoile nesatisfăcute, precum și percepțiile în schimbare ale consumatorilor. Trend Scout oferă astfel brandurilor informații valoroase despre publicul de nișă, subreprezentat în cercetarea clasică, cu accent particular pe consumatorii din Generația Z.
Soluția Trend Scout se distinge prin oferirea de:
• Informații și perspective autentice în timp real, acces la opiniile oneste ale consumatorilor, în baza relațiilor de încredere dezvoltate între influenceri și comunitățile lor.
• Targetare precisă a publicului de nișă și a Generației Z, descoperind factorii unici și influențele care modelează deciziile de cumpărare, percepțiile asupra brandului și obiceiurile de consum media.
• Eficiență a costurilor de cercetare cu ROI maximizat, valorificând acoperirea organică a rețelelor sociale.
• Recomandări acționabile și personalizate pentru optimizarea strategiei de marketing (optimizarea poziționării brandului, a mesajelor și a selecției canalelor de comunicare), asigurând un impact semnificativ asupra publicului țintă și o adaptare agilă la tendințele emergente.
“Într-o eră a schimbărilor rapide și a perturbărilor constante, Ipsos rămâne devotat inovației continue în cercetarea de piață, oferind clienților cele mai actuale și acționabile soluții“, declară Amelia Podariu, Senior Client Director la Ipsos. „Parteneriatul cu Flaminjoy și lansarea Trend Scout ne permit să ducem această misiune la nivelul următor, extinzând capacitatea noastră de a decoda complexitățile publicului de nișă și ale Generației Z, două segmente critice care modelează viitorul consumului."
Parteneriatul capitalizează punctele forte ale celor două companii, cu scopul de a extinde utilitatea și insight-urile oferite clienților. Serviciile oferite de Trend Scout pot fi utilizate înaintea lansării unei campanii de marketing sau post-lansare, pentru a cuantifica impactul acesteia asupra publicului țintă.
"Suntem dedicați să oferim clienților noștri o experiență completă și integrată prin acest parteneriat, pentru a le permite acestora să valorifice la maximum potențialul influencerilor și să obțină rezultate remarcabile în campaniile lor de marketing.”, declară Sorin Amzu, Marketing Manager Flaminjoy,
Personalizarea și targetarea precisă sunt elemente esențiale în obținerea de date relevante pentru branduri, iar Trend Scout vine să completeze caracteristicile standard (gen, grupă de vârstă, nivel de venit, localizare) cu o serie de aspecte specifice influencerilor (număr followers, dinamică și interacțiune cu followerii, analiza nișelor, preferințe brand). Astfel, clienții beneficiază de o capacitate robustă de a selecta audiența în conformitate cu brandul și produsele lor, permițând dezvoltarea unor strategii de influencer marketing personalizate și bazate pe date, calibrate corespunzător pentru a rezona cu publicul țintă.
Cu o raportare de ultimă generație a rezultatelor, alimentată de modele puternice de AI, Trend Scout transformă datele brute în recomandări acționabile la nivel de produs, preț și poziționare competitivă, accelerând viteza și precizia cu care brandurile pot descifra peisajul complex al consumatorilor, pentru a putea adapta strategiile și a stimula creșterea.
Comentariul va fi postat dupa aprobare