Marți, 14 mai, de la ora 21:00, la HISTORY Channel, telespectatorii vor putea urmări premiera noului serial docu-reality „Vânătorii de Comori: România”, care își propune să spună povești captivante, interesante și nedescoperite despre istoria României prin intermediul unor obiecte vechi pe care oamenii doresc să le vândă.
Emisiunea aruncă o privire transparentă asupra lumii colorate, dinamice și mereu surprinzătoare a obiectelor de epocă și a poveștilor care le fac valoroase, văzând lanțul tranzacțiilor de la achiziție, la evaluare și expertiză, până la vânzarea finală.
În cadrul emisiunii, echipa de patru dealeri de obiecte vintage - formată din Liviu Andrei, Gabi Badea, Dan Greere și Ștefana Micu - are la dispoziție 48 de ore pentru a satisface cererea unui client foarte important. În fiecare episod, „vânătorii” caută în piețe de vechituri, colecții personale și cheamă vânzători în magazinul lor, în speranța de a găsi cele mai interesante și profitabile obiecte care să se potrivească cererii clientului lor. Aceștia își fac strategii, negociază, fac achiziții riscante, toate cu speranța că vor da peste o adevărată comoară pe care o pot duce la bancă.
„Invităm telespectatorii să se lase surprinși de întâlnirea dintre nou si vechi, dintre frumos si inovator, dintre serios și năstrușnic. Să fim părtașii acestui serial lansat in Romania reprezintă atât o onoare cât și o responsabilitate ce ne îndeamnă să creștem constant către culmi noi și mai înalte, alături de comunitatea minunată ce ni se alătură”, au spus membrii echipei.
În primul episod, vânătorii se întorc în „Epoca de Aur”, când un client foarte important - vloggerul Horia Sârghi (Zaiafet) - le cere să-i găsească un obiect special de pe „vremea tovarășilor” pe care să îl folosească în mod decorativ în studioul de filmare.
Horia Sârghi este creator de conținut pentru YouTube de peste 10 ani, unde are aproape 850.000 de abonați. Este pasionat de istorie, cărți și misterele universului. Pe canalul lui are o serie de episoade dedicate istoriei comunismului din România. De la benzi desenate la jucării și chiar un obiect al lui Nicolae Ceaușescu, care obiect le va aduce cel mai mare profit?
În magazin ajung: o valiză de „ștrengari” - celebrele figurine de cauciuc produse de fabrica Arădeanca, un joc flipper sovietic, autobuze ONT de jucărie, o păpușă „Nadia” - fabricată la Arad, la scurt timp după momentul perfect, de 10, al Nadiei Comăneci, de la Jocurile Olimpice de la Montreal, precum și un album cu imagini necenzurate neatinse de cenzură ale cuplului Nicolae și Elena Ceaușescu. Vânătorii urcă la volanul unui Volvo Amazon și probează o căciulă de astrahan a tovarășului Ceaușescu.
Printre clienții-surpriză care le vor lansa provocări vânătorilor de comori se numără creatorul de modă Cătălin Botezatu, cobzarul Bogdan Simion, actorul Augustin Viziru, directoarea Muzeului Național Tehnic „Dimitrie Leonida” din București, Laura Maria Albani, precum și Ionuț Țîrdel și Iulia Calea, proprietarii barului „Ubuntu”, din București.
„Vânătorii de comori: România” este cea de-a treia producție locală a HISTORY Channel, după „Misterul Aurului Dacic” și „Marcel Iureș Enigmele României”. Serialul de 6 episoade este produs de Paprika Studios, care este prezentă în 8 țări din Europa Centrală și de Est, dezvoltând și producând programe de divertisment, reality și seriale de ficțiune pentru mai mult de 30 de canale în 16 limbi, cu peste 600 de ore pe an.
Comentariul va fi postat dupa aprobare