Competiția internațională de creativitate Golden Drum a deschis perioada de înscrieri, care se va închide pe 21 august 2024.
Advertiserii, agențiile de media și experții în comunicare sunt invitați să își înscrie cele mai bune lucrări în această prestigioasă competiție, recunoscută pentru tradiția sa îndelungată. Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul celei de-a 30-a ediții a Golden Drum Awards Show, pe 10 octombrie 2024, în Portorož, Slovenia.
Detalii despre Competiția Golden Drum 2024
Golden Drum acceptă înscrieri pentru toate lucrările difuzate, publicate sau implementate pentru prima dată între 22 august 2023 și 21 august 2024. Înscrierile vor fi evaluate de un juriu format din 56 de membri din peste 30 de țări.
Anul acesta, competiția introduce o nouă categorie B2B în Secțiunea de Excelență în Afaceri Creative, oferind companiilor posibilitatea de a-și prezenta realizările în abordarea provocărilor dinamice din industrie. Categoriile includ B2B Brand Re și B2B Storytelling, printre altele.
Categorii de Înscriere
Agențiile, advertiserii, clienții, casele de design și producție, companiile media și alți creativi din 42 de țări sunt invitați să își înscrie lucrările în următoarele secțiuni:
One-Channel Drum
Omni-Channel Drum
Craft Drum
Creative Media Excellence Drum
Creative Business Excellence Drum
Secțiunea specială All Juries
Golden Drum este inclus în clasamentele WARC Creative Rankings și, de anul acesta, și în The Drum World Creative Rankings.
Competiția Young Drummers 2024
În parteneriat cu Consiliul de Turism al Sloveniei, Golden Drum invită tinerii creativi sub 30 de ani să participe la Competiția Young Drummers 2024. Provocarea acestui an este de a crea un poster sau o serie de postere pe tema „Nu poți scrie Slovenia fără cuvântul love, și de aceea trebuie să o iubești”. Câștigătorul va primi un premiu de 1.000 EUR și un permis de acces la festival. Termenul limită pentru înscrieri este 9 septembrie 2024.
Speakeri de Renume la Golden Drum 2024
Cu ocazia celei de-a 30-a aniversări a Festivalului Golden Drum, programul include prezentări educative și sesiuni captivante susținute de experți internaționali:
Adam Kerj, Chief Creative Officer la Accenture Song Europe, va susține o sesiune captivantă.
Kentaro Kimura, International Chief Creative Officer la Hakuhodo, va aborda soluțiile globale inspirate din culturile locale.
Pum Lefebure, Co-fondator și Chief Creative Officer la Design Army, va prezenta „Design pentru Impact și Acțiune”.
Janet Levine, Global Head of Invention la Mindshare, va discuta despre viitorul media și marketingului în „Utopia Media”.
Malcolm Poynton, Global Chief Creative Officer la Cheil Worldwide, va explora creativitatea emoțională și eficacitatea publicității.
Jay Richards, CEO-ul Imagen Insights, va analiza impactul Generației Alpha asupra brandurilor.
Riku Vassinen, CEO-ul Hasan & Partners, va discuta despre construcția brandurilor durabile prin creativitate și umor.
Guy Wieynk, CEO-ul global al AnalogFolk Group, va explora diversitatea creativă în Europa de Est.
Pentru mai multe informații despre competiția Golden Drum, accesați site-ul oficial al evenimentului.
Comentariul va fi postat dupa aprobare