Grupul Orange România: Rezultatele financiare pentru primul semestru din 2024

Bogdan Chirea
0

Grupul Orange anunță rezultatele financiare pentru primul semestru al anului 2024, valabile la data de 30 iunie.


În primele șase luni din 2024, Grupul Orange România a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 699 de milioane de euro, în scădere cu 7,7% față de aceeași perioadă din 2023.


La 30 iunie 2024, Grupul Orange România oferea servicii mobile pentru 9,3 milioane de clienți, internet fix în bandă largă pentru 1,1 milioane de clienți și servicii de televiziune prin cablu și satelit pentru 1,1 milioane de clienți.


Fuziunea și Extinderea Rețelei 5G


Un eveniment important al semestrului a fost finalizarea fuziunii dintre Orange România S.A. (ORO) și Orange România Communications S.A. (OROC), prin absorbția OROC de către ORO. Această fuziune, finalizată la 1 iunie 2024, a permis crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat.


În ceea ce privește extinderea rețelei, la finalul lunii iunie 2024, acoperirea 4G a atins 98,79% din populație, iar cea 4G+ a ajuns la 83,13%. Rețeaua 5G/5G+, cu viteze de transfer de până la 1,5 Gbps, s-a extins în Pitești, numărul total al orașelor cu prezență 5G ajungând la 39.


Servicii B2C și Simplificarea Ofertei Comerciale

Pe plan comercial, semestrul a fost marcat de lansarea noii semnături de brand, „Orange e aici”, și de eforturile de simplificare a ofertelor comerciale. Orange România a lansat un nou portofoliu de pachete cu internet prin fibră și TV prin cablu, adaptat nevoilor de divertisment și comunicare ale clienților. Noile pachete, denumite „Entry”, „Extra”, „Supreme” și „Premiere”, oferă avantaje precum abonamente Netflix și HBO incluse, routere de ultimă generație și discounturi la diverse dispozitive.


Abonamentul 100% digital YOXO a înregistrat o creștere de 55% în numărul de clienți noi față de aceeași perioadă a anului trecut. Clienții preferă din ce în ce mai mult să își instaleze YOXO folosind eSIM, completând parcursul 100% digital al acestui abonament.


Responsabilitate Socială și Inițiative de Securitate Cibernetică


Programul de economie circulară „Re” – Reparare, Reciclare, Recondiționare, Recumpărare – a împlinit 2 ani în mai 2024, cu peste 82.000 de telefoane recumpărate în primul semestru al anului pentru reciclare sau reparare.


Fundația Orange a ajuns la peste 44.000 de persoane în prima jumătate a anului 2024 prin programele de educație și incluziune digitală. Orange Digital Center a împlinit un an de la lansare, oferind cursuri gratuite de formare sau reconversie profesională pentru peste 4000 de adulți și adolescenți.


Orange s-a implicat activ în competițiile naționale de securitate cibernetică, fiind partener strategic pentru Campionatul Național de Securitate Cibernetică (RoCSC), UNbreakable România, DefCamp și prima ediție a Olimpiadei Naționale de Securitate Cibernetică (OSC). Peste 4500 de tineri s-au înscris în aceste competiții, având șansa de a reprezenta România la Campionatul European de Securitate Cibernetică.


Declarația CEO-ului Orange România


„Primul semestru din 2024 a fost unul intens, marcat de finalizarea fuziunii între Orange România și Orange România Communications, ce a permis crearea unui operator de telecomunicații convergent integrat. Eforturile colegilor noștri au fost esențiale pentru acest succes, iar pentru acest lucru le mulțumesc tuturor. Ne concentrăm acum pe asigurarea că eforturile noastre operaționale se reflectă în experiența clienților noștri.


Pentru lunile următoare, ne vom concentra pe îmbunătățirea performanței noastre și adaptarea la provocările pieței. Rămânem dedicați excelenței operaționale, menținând clienții în centrul businessului nostru și intensificând acțiunile de responsabilitate socială”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!