Lansarea ediției noi a proiectului School of Big Ideas - Modulul Creativ

Bogdan Chirea
0

Săptămâna trecută, Publicis Groupe România a lansat o nouă ediție a proiectului School of Big Ideas - Modulul Creativ, destinat studenților și tinerilor absolvenți care își doresc o carieră în advertising. Acest program educațional abordează patru arii principale ale unei agenții de creație: Client Service, Strategy, Art Direction și Copywriting.


Detalii despre Ediția Anterioară și Succesul său


În ediția precedentă, 476 de candidați s-au înscris la Modulul Creativ, dintre care 127 au fost selectați pentru a participa la cursurile organizate de Publicis Groupe România. În final, 50 de tineri au finalizat cu succes atât partea teoretică, cât și cea practică a programului. În prezent, 14 dintre aceștia sunt angajați ai Publicis Groupe România pe diverse roluri.


Structura Modulului Creativ


Programul include cursuri teoretice și practică, acoperind aspectele esențiale ale funcționării unei agenții de advertising. Cursanții vor învăța despre rolul fiecărui departament și flow-ul de lucru zilnic, aplicând cunoștințele dobândite pentru a rezolva un brief formulat de organizatori. Programul se va încheia cu un stagiu de internship plătit de trei luni, în care participanții selectați vor lucra pentru clienți reali sub îndrumarea specialiștilor din Publicis Groupe România.


„La Publicis România, contribuția la educarea și formarea viitoarei generații de specialiști în domeniul creativ face parte din ADN-ul nostru. Credem cu tărie în acest program și în rezultatele sale, iar succesul ediției anterioare a Modului de Creație este dovada acestui lucru: 14 absolvenți ni s-au alăturat ca angajați în cadrul agențiilor noastre. Prin acest program, School of Big Ideas, ne-am propus să le oferim tinerilor posibilitatea de a descoperi cum funcționează diversele departamente dintr-o agenție de creație și cum colaborează între ele. Astfel, aceștia pot identifica zona care li se potrivește cel mai bine pentru o carieră de succes. În plus, învățăm și noi alături de studenți și îmbunătățim programul cu fiecare ediție, fiind într-un continuu proces de dezvoltare.”, a declarat Anca Catarambol, Chief Talent Officer, Publicis Groupe România.


Înscrieri și Detalii Suplimentare


Înscrierile la Modulul Creativ al School of Big Ideas s-au deschis pe 15 iulie 2024 și se pot face pe www.schoolofbigideas.ro până pe 18 august 2024. Cursurile se vor desfășura în perioada 2 iulie – 30 septembrie și vor include o parte teoretică online, acoperind toate subiectele esențiale, și o parte practică. Cursanții selectați vor participa la un internship organizat de Publicis Groupe România în cadrul a trei agenții de creație – Publicis România, Leo Burnett România și Saatchi & Saatchi România. Internship-ul va începe pe 28 octombrie 2024 și va dura trei luni.


Participarea în cadrul School of Big Ideas este gratuită pentru toți cursanții.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!