Se lansează televiziunea pentru copii Tralala desene animate

Bogdan Chirea
0

În ședința publică din data de 23.07.2024, Consiliul a aprobat solicitarea societății TRALALA STUDIO SRL (Iași) de acordare licență audiovizuală pentru difuzarea prin rețele de comunicații electronice a serviciului de programe TRALALA DESENE ANIMATE din Iași.


Conform Paginademedia, reprezentantul postului a explicat la CNA că televiziunea va aduce conţinut de la producători independenţi


Tralala Studio este societatea care deține canalul de Youtube Tralala, care are și un post de desene cu același nume dar și postul Lolokids, destinat piețelor externe.


TraLaLa și-a făcut un renume din a crea și distribui doar conținut animat de calitate superioară, prietenos cu cei mici. Aprecierile părinților și ale educatorilor sunt cele mai de preț distincții pentru deținătorii proiectului.


TraLaLa este un brand care, de peste 11 ani, aduce bucurie copiilor, părinților și educatorilor din România. Lansat în 2012, TraLaLa este acum canalul numărul 1 de YouTube din România, iar notorietatea brandului și a producțiilor sale este marcantă pe întreg teritoriul României. Nu există copii preșcolari, părinți sau educatori care să nu cunoască TraLaLa.


"Tralala Desene Animate este o idee pe care o avem de câţiva ani, dar care acum s-a creat contextul şi necesitatea deschiderii postului. România este un pic atipică faţă de alte ţări din Uniunea Europeană, adică să avem un post de desene animate care să fie românesc. Postul Tralala pe care îl avem deja este un post muzical mai mult, este ca un MTV pentru copii, dar un post clasic de desene animate nu avem.

Acum piaţa românească este dominată de marile grupuri, în special cele americane, iar pentru un producător independent european este foarte dificil să distribui conţinutul în România. Asta vrem să facem, să creăm un context în care să aducem desene animate educative din care copiii să aibă ce să înveţe şi să fie mai apropiate de cultura noastră”, le-a spus membrilor CNA Alexandru Badan, unul dintre proprietarii postului.  


Întrebat de membri CNA cu ce se diferă noul post faţă de cel pe care l-au lansat deja şi care se cheama tot Tralala, reprezentantul postului a răspuns că noua televiziune se va adresa unui public mai mare decât Tralala care difuzează doar cântecele pentru preşcolari.


 „La postul de desene animate, ca şi o audienţă, îl targetăm să fie de la 4 la 11 ani”, a spus Alexandru Badan. 

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!