Organismul fotbalistic a declarat că cele două entități au colaborat pentru a îmbunătăți produsele și aplicarea legii atât pe Facebook, cât și pe Instagram, inclusiv prin actualizări ale instrumentului de protecție a conținutului al Meta, „Rights Manager”.
UEFA și Meta au colaborat, de asemenea, la diverse măsuri pentru a combate pirateria, inclusiv în ceea ce privește investigațiile aprofundate și activitățile de perturbare, precum și extinderi ale programelor proactive de aplicare ale Meta.
Meta a introdus mai multe măsuri de protecție suplimentare, cum ar fi prevenirea transmiterii live de pe conturile nou-create – o măsură cheie pentru a împiedica pirații să creeze conturi noi pentru a evita măsurile de aplicare.
„Această abordare este o componentă esențială a strategiei noastre de a combate pirateria pe Facebook și Instagram, și suntem încântați să continuăm această colaborare cu UEFA și alții din industrie,” a explicat Mark Fiore, Director & Associate General Counsel, IP al Meta.
Aceste măsuri au fost implementate înainte de UEFA EURO 2024 și vor continua în următorul ciclu al competițiilor UEFA.
Directorul de Marketing al UEFA, Guy-Laurent Epstein, a declarat că lupta împotriva pirateriei online rămâne o prioritate maximă. „Suntem dedicați să facem tot ce este posibil pentru a stopa această amenințare majoră la adresa veniturilor care susțin ecosistemul fotbalului european.”
UEFA afirmă că transmisiunile live realizate de partenerii media desemnați rămân cea mai bună modalitate de a urmări meciurile acasă sau în cafenele și baruri.
Comentariul va fi postat dupa aprobare