650 milioane de lei vânzările Flanco după primele 7 luni

Bogdan Chirea
0

Flanco a încheiat primele șapte luni ale anului 2024 cu vânzări de 650 milioane de lei, înregistrând o creștere de 14% față de aceeași perioadă a anului precedent. În comparație, piața produselor electro-IT a crescut cu aproximativ 9% în valoare.


"În urma cinci ani cu evoluții variate pe piață și schimbări semnificative în comportamentul consumatorilor, primele șapte luni ale anului 2024 arată o revenire considerabilă a interesului clienților pentru magazinele fizice", a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. "Magazinele fizice Flanco au înregistrat o creștere de peste 20% față de aceeași perioadă din 2023, după o creștere de 22% în 2023 comparativ cu 2022. Piața de produse electronice și electrocasnice a crescut cu 9% în 2024 față de 2023 și cu doar 3% în 2023 față de 2022."


Anul 2024 a fost marcat de proiecte semnificative pentru retailer. Repoziționarea ca prima rețea de magazine Smart Discounter din retailul electro-IT românesc și adoptarea unei noi identități de brand au implicat un proces complex de reamenajare a magazinelor, care se va desfășura pe parcursul a trei ani.


În prima jumătate a anului, Flanco a deschis cinci noi magazine în orașe importante din țară, inclusiv al doilea magazin din Brașov și Focșani, a patra locație în Pitești și a 11-a în capitală. De asemenea, retailerul a achiziționat primele sale două proprietăți imobiliare, unde va dezvolta de la zero magazine de tip greenfield.


"Până la sfârșitul anului, vom lansa aplicația mobilă Flanco Buzz, vom finaliza reamenajarea tuturor magazinelor din centrele comerciale mari sub noua identitate de brand și vom deschide alte patru magazine Smart Discounter în orașe mari din țară", a adăugat Dragoș Sîrbu.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!