Jocurile Olimpice de la Paris 2024 au prins vânt cu participarea a peste un miliard de utilizatori globali pe TikTok care au consumat conținutul elaborat de Comitetul Olimpic Internațional și partenerii săi media oficiali din toate colțurile spectacolului - de la imagini uluitoare, aprecierile #ChocolateMuffinTok și până la spoturile video de deschidere a echipamentelor. TikTok aduce la viață acum o retrospectivă a tendințelor, creatorilor și momentelor de aur care au apropiat comunitatea globală de Jocurile Olimpice.
Autentice, Creative și Comunități pasionate - Conținutul TikTok din spatele ușilor închise livrat de Comitetul Olimpic Internațional prin partenerii media cu drepturi de transmisie pentru. Sportivii au dovedit că pot fi, de asemenea, creatori de conținut, ceea ce reprezintă dec. Aproape 9 din 10 utilizatori TikTok din întreaga lume (85%) au spus, la lansarea evenimentului, că sunt interesați să urmărească Jocurile de Vară 2024 pe TikTok, iar 7 din 10 utilizatori TikTok din întreaga lume au fost de acord că TikTok oferă sportivilor și echipelor posibilitatea de a-și construi relațiile cu fanii lor prin colaborările sale cu CIO și partenerii media cu drepturi.
Olimpiadele au adus împreună comunitățile de fani care au livrat aproape 2 miliarde de vizualizări pentru conturile oficiale, #Olimpiadele (1,6 milioane de postări), #Paris2024 (547k postări), și #Olimpiade2024 (140k postări) fiind printre cele mai populare hashtag-uri care au alimentat cele mai multe videoclipuri.
Olympics Content Hub, creat în colaborare cu CIO și disponibil în aplicație, va oferi fanilor acces la conținutul olimpic ales, inclusiv la momente sportive de la partenerii media și CIO, conținut creat de sportivi, activări de la Partenerii Olimpici Mondiali și colaborări creative de la o rețea de artiști. Până acum, platforma a fost accesată de peste 76 de milioane de utilizatori, majoritatea provenind din Brazilia, SUA și Indonezia.
Atingerea unor mase mai largi
Prin plasarea centrului de atenție pe conținutul autentic generat de utilizator, partenerii media cu drepturi de emisie ale CIO s-au bazat pe TikTok pentru a extinde conștientizarea cu privire la Jocurile Olimpice. Pe TikTok, postările au avut o putere de a crea conexiuni reale cu mulțimi de oameni, de a stârni conversații de impact și de a aduce comunități în jurul momentelor sportive importante, precum Jocurile Olimpice.
Primele Jocuri Olimpice din istorie pe TikTok
De la momente emoționale, partenerii oficiali de drepturi de transmisie și CIO și-au lansat conturile pe TikTok pentru a prinde spiritul Jocurilor Olimpice de la Paris 2024. Creatorii din SUA, Regatul Unit și Indonezia au generat și împărtășit un conținut de peste 1 milion de clipe care omagiază sportivii și momentele lor preferate.
Cele mai tari 3 #Olympics 2024 Clipuri video virale pe TikTok:
1. Echipa SUA sărbătorind un moment de aur pe TikTok imediat după câștigarea finalei de gimnastică artistică feminină
2. Snoop Dogg, de asemenea, cunoscut sub numele de cel mai mare fan al echipei SUA, este purtătorul torței olimpice înainte de Ceremonia de Deschidere Paris 2024
3. Fotbalistele australiene Mackenzie Arnold și Alana Kennedy sunt în prezent cu trupa lor olimpică
4. Poliția străină se deploiește în Paris pentru a se asigura că jocurile sunt în siguranță
5. Înotătorul norvegian Henrik „Muffin Man” Christiansen împărtășește obsesia sa recentă pentru brioșele cu ciocolată din Satul Olimpic! #ChocolateMuffinTok
6. O primă privire asupra paturilor din carton de la Olimpiadă, împărtășită de superstarul sud-african patinator profesionist Brandon Valjalo
7. Cum ar arăta un nou concurent în „Olympic Villa”
8. Echipa Noii Zeelande răspunde provocărilor din Olimpic Village
9. Campioana olimpică de aur Suni Lee se alătură (și câștigă!) tendinței TikTok #OlympicFail
„Olimpiada este o scenă globală, iar CIO și partenerii săi media cu drepturi de difuzare au folosit TikTok ca un spațiu de acces în culisele Jocurilor Olimpice. Datorită Comitetului Olimpic Internațional, am putut aduce Jocurile la peste un miliard de oameni prin prezența directă pe teren sau sub forma unui spectacol, transmis pe ecrane mici. TikTok alimentează entuziasmul pentru sport, unește oamenii sub acesta și oferă unei generații crescânde de atleți un loc pentru a-și ilustra cultura sporturilor cu el.”
Comentariul va fi postat dupa aprobare