La ce se mai uita lumea pe Netflix

Bogdan Chirea
0

Un squirrel aventuros și un detectiv amator au dominat Top 10 din ultima săptămână a lunii iulie pe Netflix. 


Filmul animat „Salvarea Bikini Bottom: Filmul Sandy Cheeks”, plasat în lumea iconică a lui SpongeBob Pantaloni Pătrați, a acumulat 12,8 milioane de vizualizări și a ajuns pe primul loc în lista filmelor în limba engleză, devenind cel mai vizionat titlu al săptămânii. 


Adaptarea seriei de succes scrisă de Holly Jackson, „Ghidul unei fete bune pentru a rezolva crimele”, a deschis cazurile și a obținut primul loc în lista TV în limba engleză cu 7,4 milioane de vizualizări. Se pare că vedeta Emma Myers și-a folosit lecțiile de criminalistică din „Wednesday” pentru a se pregăti pentru această serie misterioasă pentru tineri adulți.


Joe Rogan și Cobra Kai pe Lista de Top


Cel mai recent spectacol de stand-up live de la Netflix, „Joe Rogan: Burn the Boats”, a ajuns pe locul 7 în lista TV în limba engleză cu 2,5 milioane de vizualizări după debutul de sâmbătă seara. Prolificul podcaster și entuziast al extraterestrilor a revenit la stand-up cu primul său special din ultimii șase ani. Are două alte speciale pe Netflix: „Joe Rogan: Strange Times” și „Joe Rogan: Triggered”.


Partea 1 din sezonul șase și ultimul al seriei „Cobra Kai” a ajuns pe locul 2 cu 4,1 milioane de vizualizări. Docuserialele au ocupat trei locuri în listă săptămâna aceasta. După ce și-a adăugat noi medalii la palmares, cea mai decorată gimnastă din istoria olimpică a SUA a ajuns pe locul 3 (3,8 milioane de vizualizări) cu „Simone Biles Rising”. „Dirty Pop: The Boy Band Scam” a ocupat locul 4 (3,5 milioane de vizualizări), iar volumul 4 din „Unsolved Mysteries” a intrat pe locul 5 (3,1 milioane de vizualizări). 


Sezonul 6 al reality show-ului de dating „Too Hot To Handle” s-a mutat pe locul 6 (2,7 milioane de vizualizări). Alte titluri prezente în listă au inclus satira socială „The Decameron” pe locul 8 (2,1 milioane de vizualizări), sezonul 3 al dramei istorice „Vikings: Valhalla” pe locul 9 (1,9 milioane de vizualizări) și seria de supereroi „Supacell” pe locul 10 (1,4 milioane de vizualizări).


Filme Romantice și Animații pentru Familii


„Find Me Falling”, comedia romantică cu Harry Connick Jr., a ajuns pe locul 5 în lista filmelor în limba engleză cu 5,6 milioane de vizualizări. În altă parte, familiile s-au adunat pentru a viziona animații pentru copii, care au ocupat trei locuri în listă: „Paw Patrol: The Mighty Movie” pe locul 2 (7 milioane de vizualizări), „Trolls Band Together” pe locul 4 (5,9 milioane de vizualizări) și „The Bad Guys” pe locul 8 (4,2 milioane de vizualizări).


Succesul Filmelor și Seriale Non-Englezești


Comedia thriller „Non-Negotiable” (Mexic) a păstrat locul 1 în lista filmelor non-englezești cu 8 milioane de vizualizări. Thrillerul misterios „Borderless Fog” (Indonezia) a debutat pe locul 3 cu 3,7 milioane de vizualizări. Thrillerul cu rechini „Under Paris” a continuat să aibă succes, ocupând locul 7 în a noua săptămână pe listă cu 1,7 milioane de vizualizări.


Succesul Dramelor pentru Adolescenți


Sezonul opt și final al dramei pentru adolescenți „Elite” a ajuns pe primul loc în lista TV non-engleză cu 3,9 milioane de vizualizări. Noi intrări în listă au inclus sezonul 2 al thrillerului de acțiune „Kleo” (Germania) pe locul 8 (1,1 milioane de vizualizări) și seria de competiții de dating „Love is Blind: Mexico” pe locul 10 (0,8 milioane de vizualizări). Titlurile coreene au ocupat două locuri în listă: seria limitată „Miss Night and Day” pe locul 4 (1,8 milioane de vizualizări) și sezonul 3 al seriei horror „Sweet Home” pe locul 7 (1,3 milioane de vizualizări).


Titlurile se referă la un clasament global iar unele dintre ele nu sunt disponibile la nivel global sau in anumite reegiuni.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!