Topul productiilor Netflix in prima saptamana din august

Bogdan Chirea
0

Top 10 din săptămâna 5 august: „Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie”, „A Good Girl's Guide to Murder” și „Elite” domină clasamentele.


Detectivii virtuali au cucerit clasamentele Top 10 în această săptămână. „Saving Bikini Bottom: The Sandy Cheeks Movie”, produs de Nickelodeon Animation, a rezolvat misterul orașului submarin dispărut și a ocupat locul 1 pe lista filmelor în limba engleză, cu 13,4 milioane de vizionări. Adaptarea seriei de succes a lui Holly Jackson, „A Good Girl's Guide to Murder”, cu Emma Myers din „Wednesday” în rol principal, a deconspirat moartea misterioasă a lui Andie Bell și a ajuns pe primul loc în lista serialelor TV în limba engleză, acumulând 8,4 milioane de vizionări. În același timp, studenții din sezonul final al serialului „Elite” (Spania) au descoperit identitatea societății secrete Alumni, ajungând pe primul loc în lista serialelor TV non-englezești, cu 1,9 milioane de vizionări.


Mult așteptatul al patrulea și ultimul sezon din „The Umbrella Academy”, bazat pe seria de benzi desenate Dark Horse, a revenit pentru a revendica locul 2 pe lista serialelor TV în limba engleză, cu 8,4 milioane de vizionări. Frații Hargreeves au celebrat sfârșitul unei ere cu muzică ce rezonează în orice linie temporală.


Specialul de stand-up „Joe Rogan: Burn the Boats” a urcat pe locul 6 pe lista serialelor TV în limba engleză, cu 2,9 milioane de vizionări în această săptămână, după ce a avut premiera live pe Netflix sâmbăta trecută.


Deși Olimpiadele s-au încheiat, fanii pot rămâne la un nivel de fandom de medalie de aur. Pe lângă obținerea a patru medalii, documentarul „Simone Biles Rising” s-a clasat pe locul 3 cu 3,7 milioane de vizionări pe lista serialelor TV în limba engleză. În același timp, thrillerul cu rechini „Under Paris” a continuat să rămână pe lista filmelor non-englezești, ocupând locul 8 cu 1,6 milioane de vizionări. Dacă ai ratat ceremoniile de închidere, te poți pune la curent cu aventurile olimpice onorifice ale lui Tom Cruise în „Jack Reacher: Never Go Back” și „Jack Reacher”, care au ajuns pe locurile 4 și 8, adunând un total de 11 milioane de vizionări săptămâna aceasta. Nu-ți face griji, povestirile olimpice vor continua mai târziu în acest an, cu mai multe de la Simone Biles, Noah Lyles și Sha’Carri Richardson, precum și de la echipa masculină de baschet a SUA care a câștigat medalia de aur.


„Love is Blind”, cel mai popular show de dating din lume, a generat milioane de ore de vizionare de la lansarea sa inițială în 2020. Franciza continuă să fie în Top 10 Global pe Netflix și s-a extins și în alte țări, cum ar fi Brazilia, Japonia, Suedia, iar acum și în Marea Britanie și Mexic. Primul sezon al „Love is Blind: UK” a intrat pe locul 4 pe lista serialelor TV în limba engleză, cu 3,6 milioane de vizionări, în timp ce „Love is Blind: Mexico” a urcat pe locul 7 pe lista serialelor non-englezești, cu 1,2 milioane de vizionări. Fanii #LIB sunt invitați să se pună la curent cu cine este cine înainte de lansarea episodului următor. Iar petrecerea dragostei a continuat cu sezonul 6 al reality show-ului de întâlniri „Too Hot To Handle”, care a ajuns pe locul 9 pe lista serialelor TV în limba engleză, cu 1,5 milioane de vizionări.


Familiile care se bucură de ultimele zile înainte de începerea școlii au contribuit la aducerea titlurilor animate în Top 10. Filmele „Ferdinand”, „The Bad Guys”, „Trolls Band Together” și „PAW Patrol: The Mighty Movie”, alături de seria pentru preșcolari „Gabby’s Dollhouse”, au fost toate populare în această săptămână.


Serialul coreean limitat „Miss Night and Day” a urcat pe locul 2 în lista serialelor non-englezești, cu 1,5 milioane de vizionări. Dramele de debut au ocupat trei locuri în această listă, inclusiv „The Influencer” (Coreea) pe locul 4 (1,3 milioane de vizionări), „Shahmaran” (Turcia) pe locul 5 (1,2 milioane de vizionări) și „Romance in the House” (Coreea) pe locul 6 (1,2 milioane de vizionări), alături de seria anime revenită „Rising Impact” (Japonia) pe locul 9 (1,1 milioane de vizionări).


Liderul listei filmelor non-englezești din această săptămână este comedia de acțiune coreeană „Mission: Cross” cu 4,5 milioane de vizionări. Thrillerul captivant „Borderless Fog” (Indonezia) a urcat pe locul 2 cu 4,1 milioane de vizionări. Debuturile din listă includ thrillerul romantic „Phir Aayi Hasseen Dillruba” (India) pe locul 3 (3,7 milioane de vizionări) și drama emoțională „Lolo and the Kid” (Filipine) pe locul 4 (3,5 milioane de vizionări). Comedia thriller „Non-Negotiable” (Mexic) a revenit în listă pentru încă o săptămână, ocupând locul 9 cu 1,5 milioane de vizionări.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!