Minio Studio își prezintă echipa și anunță o nouă direcție în procesul de rebranding

Bogdan Chirea
0

Minio, agenția de creație strategică integrată, invită publicul să cunoască echipa din spatele proiectelor sale de succes. Cu o abordare centrată pe simplitate și colaborare, Minio promite că echipa pe care clienții o întâlnesc în prezentări sau pitch-uri este aceeași cu care vor lucra efectiv pe parcursul proiectelor.


„Suntem mândri de echipa noastră și abia așteptăm să o cunoști”, a declarat Ioana Mucenic, CEO al Minio. „Știm că, adesea, în pitch-uri apar seniorii, iar apoi... dispar. Ei bine, nu este cazul la Minio. Managerii noștri sunt activ implicați în proiecte, dar vei cunoaște și oamenii cu care vei lucra zi de zi.”

Pentru a facilita această cunoaștere, agenția a lansat un quiz video interactiv care permite celor interesați să descopere echipa Minio înainte de o întâlnire oficială. Prin accesarea site-ului dedicat campaniei utilizatorii pot vedea direct cine sunt membrii echipei, modul lor de gândire și energia pe care o aduc în proiecte.


Campania include și trei spoturi video amuzante, avându-i ca protagoniști pe colegii de la Minio:


Spot cu Ana Bărbulescu (Head of Client Service)


Spot cu Vlad Boerașu (Creative Strategist)


Spot cu Paul Cotor (Innovation Architect)



În paralel, Minio a relansat pagina sa de Instagram, care reflectă noua viziune și identitate a agenției într-un mod integrat. Publicul este invitat să urmărească actualizările și să interacționeze cu echipa pe instagram.


Această campanie marchează primul pas în procesul de rebranding și repoziționare a Minio. Agenția își propune să aducă mai multă inovație în proiecte și să creeze o experiență de lucru simplificată și fără stres pentru clienți. În acest spirit, Minio comunică sub noul headline: „The simpler way. / E mai simplu așa.”


Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, Minio Studio este o agenție de creație strategică care a crescut constant, având în prezent o echipă de 25 de profesioniști. De-a lungul timpului, agenția a acumulat peste 35 de premii în competiții locale și internaționale, evidențiindu-se prin proiecte inovatoare și campanii de impact.


Printre clienții Minio se numără companii și branduri de renume precum BAT România, Bunge, Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Heineken România, Kaufland România, Reckitt Benckiser, UNICEF, Mondelez, Macromex și altele.


Agenția se distinge prin abordarea sa axată pe simplitate și eficiență, oferind soluții creative care răspund nevoilor actuale ale pieței. Cu un management activ implicat și o echipă dedicată, Minio își propune să redefinească modul în care se derulează proiectele de creație strategică în România.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!