Narada echipază 2000 de copii cu risc de excluziune socială pentru întoarcerea la școală

Bogdan Chirea
0

Organizația Narada, în parteneriat cu compania globală de fashion Inditex, a lansat campania de mobilizare socială „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat”, prin care 2000 de copii din România, expuși riscului de excluziune socială din cauza lipsurilor materiale, vor primi ghiozdane, rechizite, încălțăminte și geci de iarnă. 


Scopul acestei campanii este de a sprijini minim 2500 de copii din cei 8220 identificați ca fiind în risc de abandon școlar, astfel încât aceștia să se poată reîntoarce la școală în această toamnă, fără a mai simți povara lipsurilor de bază.


Campania, începută pe 26 august, a reușit deja să mobilizeze sprijin pentru 2000 de copii, dintre care 1000 au fost sprijiniți de la bun început de Inditex România. În numai o săptămână, alți susținători au asigurat pachete complete pentru încă 1000 de copii. Un kit complet de școală, care include ghiozdan, rechizite, geacă de iarnă și ghete, costă 600 de lei.


Raluca Jianu, președinte Narada, subliniază importanța acestei inițiative: „E dureros că astăzi avem încă atât de mulți copii care trec pragul școlii simțind că sunt mai puțin pentru că nu au tot ce le trebuie. Ne bucurăm că, alături de parteneri valoroși, acest lucru nu mai este valabil pentru 2000 de copii.”

Printre primele companii care s-au alăturat cauzei se numără Inditex România, BIC România, Frisbo, Fan Courier și Amazon. Campania a atras și numeroși creatori de conținut și personalități publice, care au răspândit mesajul și au mobilizat comunitățile sub îndemnul #EOkSăFacemNoi!


În sprijinul campaniei, artista Irina Dragomir a realizat o lucrare simbolică, un boboc de floare legat cu 500 de noduri, fiecare nod putând fi desfăcut cu achiziționarea unui pachet complet de școală pentru un copil. Lucrarea a fost expusă în diverse centre comerciale din București, ca parte a eforturilor de sensibilizare a publicului.


Campania „1 copil încălțat = 1 destin dezlegat” continuă până pe 15 septembrie, cu obiectivul de a strânge fonduri pentru cel puțin încă 500 de copii care au nevoie de sprijin pentru a se reîntoarce la școală în siguranță. Cei care doresc să contribuie pot trimite un SMS cu textul „EDUCAȚIE” la numărul 8864, pot dona pe platforma descult.hartaedu.ro sau la totem-urile din mall-uri.


Narada își propune, prin această campanie, nu doar să asigure resursele materiale necesare copiilor, ci și să schimbe mentalitatea și să promoveze implicarea socială la nivel național.

Trimiteți un comentariu

0Comentarii

Comentariul va fi postat dupa aprobare

Trimiteți un comentariu (0)

#buttons=(Am înțeles!) #days=(30)

Acest website folosește cookie-uri pentru a optimiza experiența de navigare. Vezi
Ok, Go it!