Facebook, una dintre rețelele sociale originale, a devenit cunoscută ca platforma părinților și bunicilor, în timp ce tinerii adulți optează pentru aplicații de foto și video precum Instagram și TikTok. Meta , compania care deține Facebook, intenționează să schimbe această percepție.
Deși Facebook a fost inițial axat pe ajutarea utilizatorilor să rămână în contact cu familia și prietenii, viitorul se concentrează pe extinderea rețelelor și crearea de noi conexiuni, ceea ce se aliniază modului în care generațiile mai tinere folosesc serviciul, a declarat Tom Alison, șeful Facebook la Meta.
"Observăm că tinerii adulți se îndreaptă spre Facebook atunci când trec printr-o tranziție în viață. Când se mută într-un oraș nou, folosesc Marketplace pentru a-și mobila apartamentele. Când devin părinți, se alătură grupurilor de parenting," a spus Alison într-un interviu la Austin, Texas, înainte de un eveniment cu creatorii de conținut.
În cadrul evenimentului, Facebook a anunțat două noi tab-uri, Local și Explore, care sunt în prezent testate în anumite orașe și piețe și care agregă conținut din întreaga platformă. Tab-ul Local le arată utilizatorilor evenimente din apropiere, grupuri comunitare și articole disponibile la vânzare local, iar tab-ul Explore recomandă conținut pe baza intereselor utilizatorului.
O concentrare crescută asupra tinerilor adulți va fi esențială pentru atragerea de noi utilizatori, având în vedere competiția vastă pentru atenția lor. Aplicația de video scurt TikTok are 150 de milioane de utilizatori în SUA și este extrem de populară printre Generația Z, ceea ce a determinat Meta să introducă produsul său similar, numit Reels, în 2021.
Tinerii adulți pe Facebook petrec 60% din timp vizionând videoclipuri, iar mai mult de jumătate urmăresc Reels zilnic. Compania a anunțat că va lansa, în săptămânile următoare, un tab video actualizat care va colecta videoclipuri scurte, live și lungi într-un singur loc. Funcția de întâlniri a Facebook, lansată în 2019, care permite utilizatorilor să parcurgă profiluri sugerate, a înregistrat o creștere de 24% an de an în conversațiile inițiate de tinerii adulți din SUA și Canada.
La evenimentul pop-up din Austin, un mic pliant rezuma poziționarea platformei pentru viitor: "Nu este Facebook-ul mamei tale," se intitula acesta.
Comentariul va fi postat dupa aprobare