Trendyol, unul dintre cele mai mari marketplace-uri de e-commerce din lume, debutează pe piața din România cu o campanie de Black Friday între 5 și 10 noiembrie 2024.
Este prima dată când platforma desfășoară un eveniment de acest tip în România, oferind reduceri masive, de până la 80%, la sute de mii de produse din toate categoriile: modă, încălțăminte, beauty, accesorii și articole pentru casă. Campania va fi urmată de o a doua sesiune de Black Friday, între 26 noiembrie și 1 decembrie, pentru a coincide cu evenimentul internațional de shopping.
„Deși suntem prezenți în România de mai puțin de un an, am observat un interes major pentru produsele noastre, iar campania de Black Friday este o oportunitate de a oferi o experiență de cumpărături completă și atractivă,” a spus Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol Group.
Branduri variate și reduceri exclusive
Campania va include branduri turcești renumite, precum Koton, LC Waikiki, DeFacto, și Penti, dar și mărci internaționale de top, precum Adidas, Puma, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, și multe altele. Trendyol oferă și un cod promoțional special pentru utilizatorii noi ai aplicației mobile: JUSTAPP30, care asigură o reducere de 30% la o selecție de produse, cu o reducere maximă de 150 de lei.
Parteneriat exclusiv cu Andreea Bălan
Trendyol colaborează cu artista Andreea Bălan, imaginea campaniei de Black Friday. Aceasta va recomanda o selecție de produse exclusive pentru clienții Trendyol, iar campania de marketing va include expunere pe canale TV, outdoor, social media și digital, alături de reclame radio.
Creștere rapidă în România
Lansată în România în ianuarie 2024, aplicația Trendyol a cunoscut o expansiune rapidă, atrăgând peste 700.000 de utilizatori în primele zece luni și vânzând peste 5 milioane de articole pe plan local.
Comentariul va fi postat dupa aprobare