Trendyol, unul dintre cele mai mari marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță lansarea primului brand românesc pe platforma sa: produsele cosmetice Gerovital. Începând din această săptămână, aproximativ 100 de produse din gama Gerovital destinate îngrijirii pielii și a părului sunt disponibile în secțiunea Beauty a platformei Trendyol, urmând ca oferta să fie extinsă treptat la peste 200 de produse în viitorul apropiat.
În prima parte a anului 2025, Trendyol își propune să aducă produsele Gerovital și clienților din alte țări din Europa Centrală și de Est, precum Republica Cehă, Slovacia și Grecia.
„Încă din momentul intrării pe piața din România, unul dintre obiectivele principale Trendyol a fost atragerea retailerilor și brandurilor locale pe platforma noastră, pentru a-i ajuta să se dezvolte pe plan local și să-și extindă prezența în alte piețe,” a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol. „Listarea Gerovital, un brand românesc emblematic, este un exemplu concret al acestui angajament. Suntem mândri să promovăm produse românești de calitate și să le aducem mai aproape de consumatorii din regiune.”
Lansare cu beneficii pentru clienți
Pentru a celebra această colaborare, Trendyol oferă reduceri de până la 40% la întreaga gamă Gerovital pe parcursul lunii decembrie, facilitând astfel accesul la produse de îngrijire de înaltă calitate.
Dezvoltare accelerată în România
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024, aceasta devenind cea mai rapidă aplicație în creștere din Europa Centrală și de Est. Până în decembrie, platforma a acumulat o bază locală de 1,2 milioane de clienți, cu vânzări de peste 11 milioane de produse.
Integrarea brandului Gerovital pe Trendyol marchează un pas important în diversificarea ofertei pentru clienții români și în susținerea produselor autohtone pe piața regională.
Comentariul va fi postat dupa aprobare